Gå til innhold

Frederic & Emilie

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 uker på vei og ultralyd neste uke. Blir det en prins eller prinsesse?

Jeg og kjærsten fant navn for lenge siden. Ble enige ved første forslaget jeg kom med. Blir det er gutt blir han oppkalt etter pappaen sin som er oppkalt etter sin pappa osv osv.

Hva synes dere om Frederic og Emilie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frederic er fint.

Emilie er jeg litt lei av, selv om det er fint:-)

Skrevet

Fredrik er kjempefint (ville absolutt skrevet det slik, men det er kanskje oppkalling?)

Emilie er også kjempefint.

Bra valg : )

Skrevet

Frederic er en jålete måte å skrive Fredrik på. Navnet er greit nok, helt alminnelig.

Emilie er så oppbrukt at det er komisk, dessuten er det veldig rosa, klissete og sukkersøtt.

Skrevet

Det skrives sånn pga han oppkalles etter far. Og det er en anderledes måte og skrive det på.

Emile er kanskje oppbrukt, men jeg har alltid elsket det navnet.

Har ingen ting i mot om dere kommer med andre forslag til navn. Er en liten stund til barnet kommer så mye kan jo skje innen den tid:)

Skrevet

Frederic, er kjempefint men skrevet som Fredrik er det nydelig. Sterkt vudert til prinsen i magen.

Emilie er nydelig. Vuderte det både som mellomnavn og som fornavn. Hva med EmiliA:)?

Endte opp med noe helt annet.... Sofie Helena, Anna Fillippa og Ludvig Andreas skal nok trillingene svært sannsynlig hete:D

Skrevet

Det var kjempe fine navn:)

Har lyst på dobbelt navn jeg også, men jeg klarer ikke finne noe som passer. Det er ikke like lett og finne ut hva man skal kalle babyen sin.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Fredrik (helst sånn) er et kjempefint navn. Emilie derimot er jeg veldig lite begeistret for. Da er Emilia bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...