Gå til innhold

Hva er den desidert verste vogna du har hatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en carena trille som er brukt til to barn før min eldste. Den har vært med til syden på stranden og den er helt grusom. Beina spriker så den kan kun kjøres framover, den er veldig falmet og knirker etter sand og saltvann. Trilla er i seg selv ikke god men nå er den helt grusom. Noen som vil kjøpe denne brukt? He he neida

Annonse

Carena Freeride!!!!! den største drittvogna ever.

utrolig liten plass til ongen i sittedelen. har en gutt på 1.5 år med normal vekst, og fotene til stakkaren henger utfor fotbrettet!

det er null fjæring i vogna + plasthjul.

hele vogna + kalesj knirker og hyler.

og å ska slå den sammen, greit. men å få den opp igjen! man må banke den for å få den til å slå seg opp :)

etter 100 ganger med å ligge på fire i gangen med foter spent på sidene i vogna for å prøve å få den til å slå seg opp, tenkte jeg at nå gir jeg meg faen. jeg knuser den. og etter et lite slagsmål slo den seg plutselig opp.

Hmmm... Libro duo vogn!!!! Helt forj..... vogn!

Hadde en gang en Carena sportsvogn for ca4år siden og helt grusom!

Libro vogna var en "trehjuling" som kunn trakk til venstre, kranglete og legge sammen, liten plass i vogna og håndtaket knakk ut av stilling hele tida (tilogmed uten unge i vogna!!!!)

Carena vogna var stor, tung og fullstendig uhåndterbar! Det ene hjulet falt av hele tida.

Teutonia delta -fire hjul, 2003 modell. Klarte ikke å løfte vogna inn i bilen engang ,pluss punkteringer ganske så ofte. Vogna veier over 20 kg. /hi,hi sier kanskje litt om mine muskler også)

Etter dette feilkjøpet har det bare blitt 3 hjulinger ,såkalte lette vogner. Men ingen vogner er helt perfekte!!

Annonse

Simo 485 "reisetrille" (stor og tung, dårlig plass til barnet, ustyrlige hjul)

Emmaljunga city jet (slarkete, dårlig kvalitet, ubehagelig sovestilling med beina til værs)

ABC Design kombivogn (farlig! barnet akte seg utenfor kanten øverst!)

Off den fææææle trehjulingen fra BabyBest. Skjønner ærlig talt ikke at det kan være lov å selge noe så crappy i Norge. Og jeg er ikke så kresen! Jeg har nå ei Simo Champion sportsvogn som bare er helt heerlig og super kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...