Gå til innhold

De barneskjeene fra Bambino SUGER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebror får jo ikke skikkelig tak og det blir bare gris! Utrolig irriterende! Jeg finner jo ikke de greie Aventskjeene noen steder lenger. Noen som vet hvor de selges? Finner bare to stk igjen etter storebror, skulle gjerne hatt noen flere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Aventskjeer på Rimi...har også kjøpt på ICA, men det var en gammel Rimi-butikk, vet ikke om de har på alle ICA-butikkene... Gadd ikke kjøpe Bambino sine, syns de ser så rare og uhåndterlige ut, og nå fikk jeg jo det bekreftet...takk! ;-)

Skrevet

Jeg syns Bambino sine er fine nå som jeg mater han. Men skjønner jo at de blir trasige når de skal begynne å spise selv.

Skrevet

Han er straks 6 mnd så det er jeg som mater han, men han får jo ikke tak på grøten! De er så dype at han bare "skummer" av toppen av skjeen, og det bare renner og griser.

Får sende husbond inn på rimi for å finne noen aventskjeer der:)

Skrevet

Må bare si at vi og barna er forskjellige- jeg og snuppa ELSKER de Bambino skjeene-det ble en helt annen verden å mate etter at jeg fant de:)

Det er forskjellige skjeer på alle barnebutikker, babyshop feks.

Skrevet

Ja barn er forskjellige:) Her er det bare bambino som gjelder. Liker IKKE avent sine:)

Skrevet

Kun bambino her også.. synes de er perfekte. Avent skjeene synes jeg er for små. Vet hvertfall at de selger Avent skjeer på Rimi.

Skrevet

psst...just letting you know..

på nille har de pakker med plaskjeer til 10 kr..

elsker dem til babymatbruk!! :D

litt usikker,men mener det var 10 skjeer i hver pakke :)

Skrevet

har diverse arveskjeer - alle er helt greie å mate med!

aner ikke om jeg har bambino eller ikke jeg, men ungen spiser med stor apetitt uansett hvilken skje

(bruker jeg en blank en må jeg imidlertid regne med MYE gris, for den er jo så spennende å ta og se på!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...