KarinB Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 jeg reiser til usa i februar. babyen min får mme. none som har tips i forhold til flyture og opholdet derover ang mating?
KarinB Skrevet 25. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2008 bør jeg ta med mme til hele oppholdet (2 uker) eller kan jeg kjøpe der? Hvordan gjør man det med vann på flyet? Må man ha med eget eller får man ombord?
Frøken Freken Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 På www.flaskeposten.org står det gode tips iforhold til å reise med flaskebarn. Du får ha med vann på termos inn på flyet, men du må være villig til å smake på innholdet i termosen i sikkerhetskontrollen. Det kan være lurt å kontakte flyselskapet på forhånd for sikkerhets skyld. Jeg tror jeg ville tatt med meg pulver for hele oppholdet, men amerikanske unger spiser vel også MME og nestle (hvis det er NAN babyen får) er jo et veldig internasjonalt selskap.
H&M pluss tre små Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Hei! Vi skal også til USA i feb, men jeg ammer. Har hørt at det ikke er så populært der som det er her, så det blir jo spennende. De er visst litt sånn at man ikke skal vise puppen. He he snakk om dobbeltmoral for det er jo bare å se på mtv:) Når det gjelder mme så er det som hun andre her skrev at du må smake på innholdet dersom de spør. Tror også du får nestle der borte. Hvis ikke kan du jo google det:) Hvor gammel er babyen når dere reiser og hvor skal dere? Vår vil være 6 mnd. Vi skal først til LA, så Las Vegas, så San Fransico og til slutt New York. Skal være borte i tre uker:)
KarinB Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 takk for svar! Vår baby vil være 7,5 mnd. Vi skal til Florida 2 uker:) reiser med 2 vennepar. Det blir gøy:)
Mini nr 2 i mars Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Hei! Vi var nylig i USA (jenta vår var da nesten 5 mnd). Vi reiste med KLM, og da vi kom på flyet sa en av flyvertinnene at vi bare måtte gi beskjed dersom vi trengte bleier, mat og diverse til babyen. Jeg ammet da, så jeg trengte jo ikke noe, men tror ikke det er noe problem å få varmt vann til mme. Jeg hadde med et par ferdig-pakker med nan. Er ikke noe problem å ha med barnemat på flyet. Erstatning får du tak i i Usa! Tror ikke jeg ville tatt med for hele oppholdet, men kanskje litt slik at du slipper å stresse avgårde til en butikk med en gang for å finne mme! Nestle selger de der borte! Men du må kjenne litt på det selv hva du vil gjøre...hvis du blir stressa av tanken på å måtte finne mme der borte er det nok like greit å ta med! Gjør det som er minst stress for deg! =) Dere må ha god tur da =) Usa er gøy å dra på ferie til!
kitty08 Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Vi bor i USA. Det er veldig enkelt å kjøpe MME her da , bare at utvalget er så fryktelig stort. Men tips: Nestle good start orange boks. Det er den mest normale, men med omega 3 (DHA). God tur, kos dere.
2 fine små Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Vi var i USA med baby på 7 mnd sist, og man får det man trenger på fly. Kokt vann og kaldt flaskevann, ikke noe problem. Det er godt utvalg av MME overalt synes jeg også, som du som bor der, og det er jo bare å spørre seg fram. Be om det mest vanlige MME, følge rådet gitt her inne og babyen drikker det. Husker vi kjøpte et annet enn det vi brukte her hjemme, det gikk helt fint. Men ha med det nok til 3 dager du, så det ikke blir noe stress mens du skal håndtere jetlag kombinert med handlestress osv. Blir sikkert en herlig tur, vi dro i januar og februar sist, var helt supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå