Gå til innhold

Piercing i navlen?Strekkmerker på kroppen??

Anbefalte innlegg

Hello people ;) Noen som fremdeles har ring i navlen??Går det bra?Har tatt ut min, men savner den jeg..Ser jo nå at navlen begynner tute ut..så er vel ik så bra ha den der..Kan det være hullet holder til svangerskapet er over og en kan ta den tilbake? Noen som vet?? Eller er dette også individulet??

Har også begynt å få strekkmerker på puppene..men bank i bordet ingen på magen ennå..men regner med det kommer der også kjipern nok siden det har startet på kroppen allerede..Noen som har erfaring med dette??

Alt en lurer på ;)

Fortsetter under...

Heisann.. Jeg har piercing i navlen, men har tatt den ut jeg også. Pleier å ha den i litt i noen perioder for så å ta den ut igjen. Er jo ikke behagelig å ha den der heller lenger. Men gjør det mest for at ikke hullet skal gro igjen. ;) Det funket fint i siste svangerskap også. Du kan jo prøve det. :)

Når det gjelder strekkmerker så fikk jeg noen nederst på magen rett før fødselen og jeg syntes det var utrolig dårlig gjort at de skulle komme så sent. Hadde noen på "sideflesket" også, men de kom litt tidligere.

Du trenger ikke få de, drikk masse vann. Underhuden blir glad for det. :)

Jeg har ikke fått noen strekkmerker denne gangen. Banker i bordet jeg også. ;) Men synes det er nok med de jeg har fra før...Men tenk heller slik: Hvor mange ganger er det vi viser frem magen vår til "offentligheten?" Ikke så utrolig ofte..;)

Må jo se det positive i det...:)

Lykke til! :)

Jeg har hatt piercing i navlen, men tok den ut litt før jeg ble gravid med førstemann. Det var nok lurt for navlen min forandret seg etter graviditet og fødsel. Arret etter hullet inni navlen var etter fødselen lenger ute liksom.

Med førstemann fikk jeg strekkmerker en uke på overtid faktisk. Men, ikke mange. Bare et par stk på vært sideflesk ;) Ingen på selve magen.

så skal ikke klage selv om det var litt irriterende at de kom en uke på overtid.

Og jeg hadde den gigantiske magen.

Denne gangen er magen mindre, men ser ut til at jeg har fått noen små streker på nederste del av magen. Men, de er små og helt hvite. Håper de ikke vokser seg store og rødlilla altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...