Gå til innhold

Aktivisering 7 mdn. Noe av det lureste jeg har gjort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle rydde og shine huset skikkelig her før helga. Tuppa har en sånn puslematte på gulvet med alle lekene sine på. Men tenkte at siden hun stort sett bare bruker 2-3 leker i gangen kunne resten ligge i en kasse, så gikk og hentet en av disse plastkassene me lokk (bruker de til klær som er for store eller for små, geniale å pakke vekk i). Opp i der putta jeg alle lekene og var storfornøyd med at det så ryffig ut i hjørnet hennes. Tok jenta med på badet, bytta på henne og da vi kom inn igjen skulle hun bort på matta hadde hun bestemt seg for. Satte henne ned og hun strekker seg etter kassa. Styrer litt med håndtakene og slår på lokket, så jeg tar av lokket. Da tar hun tak i kanten på kassa, vipper den noen ganger mot seg, dunker i gulvet, før hun begynner å plukke ut en og en ting. Leker litt med den, plukker ut en ny ting. kan sitte leeenge med dette! Når den er tom er det bare å putte alt oppi igjen, og begynne på nytt. At jeg ikke har gjort dette før! Nå sitter hun lenge på gulvet, og jeg får gjort mye!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Genialt :)

Jeg har også oppdaget det at når alle lekene ligger strødd på gulvet, så har hun ikke interesse for noen av dem, men hvis alle ligger i kurven, så skal hun ha dem, og plukker ut en etter en.. Da kan selv den eldste leken hennes være gullegod :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...