Gå til innhold

Julepynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er nå14 måneder og vi skal feire julaften hjemme hos oss selv sammen med familien. Nå kom jeg til å tenke på julepyntingen? Jeg er vant med juleduker og pynt på bordet. Vi har ikke seksjon og har derfor liten hylleplass. Juletre blir det nok.. han må jo få oppleve litt.. Har dere tenkt på det med julepynten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkte i forbindelse med at gutten skal ta på alt og utforske. Men det blir nok bedre til neste år tror jeg.

HI

Skrevet

Har ei jente på 19 mnd som bare må utforske og ta på alt. Vi har allerede kjøpt uknuselig pynt på treet, for jeg regner med det får litt medfart i løpet av julen. Har gitt henne et par stoff-nisser allerede slik at hun skal bli litt "lei" til jul. Vi kommer til å pynte litt tidligere i år enn vi normalt pleier for at julepynten skal miste litt av fokuset til selve julaften, men jeg kommer til å pynte nesten like mye som før (tar ikke frem det jeg er aller mest redd for)

Duker kan vi ikke ha på bordene uten at de fyker i gulvet, men løpere får av en eller annen grunn ligge i fred. Har derfor kjøpt et par røde løpere til bordene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...