Gå til innhold

Har sin baby fått TENNER???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merket DU at tenner var på gang?

Har en liten som plutselig våkner utrolig ofte om nettene nå, gnager som en liten rotte på alt hun får tak i og er litt urolig om dagen. Hun er 6 måneder og jeg lurer på om det kan være tenner på gang...

Skrevet

Det er sikkert tenner på gang! Sønnen min er 6 måneder og har fått 2 tenner nede, de er synlige nå:-) Han gnaget på alt og siklet mye og fremdeles gnager på ting. Han hadde feber i 1 dag, var veldig varm og urolig og etter det kom tennene ganske fort. Du kan massere med fingeren der barnet klør , det virker beroligende:-)

Skrevet

Mi fikk sine to første 4,5 og 5 mnd gammel. Kom uten forvarsel. Når har jeg sett de to neste nede leeenge, og hun gnager på det meste, men tror ikke det har med tennene å gjøre, bare nysjerrig, men de kommer jo aldri. Nå tror jeg igjen at det kommer hvert øyeblikk, men det har jeg trodd i 2 mnd.... Oppe er det ikke antydning til tenner.

Skrevet

Hehe, vi har også trodd at tennene var rett rundt hjørnet i sikkert 4 mnd nå... :P

Min er 9 mnd, og har ikke fått en eneste tann.. Men nå tror jeg virkelig de er på vei, for nå ser jeg fortennene inne i gommene.. De er bare ikke kommet ut ennå..

Hun har begynt å sikle mer, er urolig, sover dårlig om natten, hun har også vært litt varm, men ikke hatt ordentlig feber..

Du kan forbinde feber med tannfrembrudd, men det kan likesågjerne være feberen som gjør at tennene popper ut, enn at feberen kommer AV tennerne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...