Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Er det for tidlig å begynne med det når hun er cirka 14 mnd?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Har oppdaget at det styrer de selv :-) Dattra mi på 16mnd er ikke interessert, jeg har prøvd å sette på drømmehagen på nrk super noen ganger, men hun er interessert i 10sekunder, så finner hun på noe annet. Venner av meg med barn på samme alder sier at noen av barna deres ser på barne-tv, andre ikke. Men de tar nok ikke skade av det om de ser på tv en halvtime om dagen. Hos oss ser hun som sagt på tv i forbifarten, og det som er mest spennede er det med mye farger og musikk, uansett om det er barnetv eller været.
Barbafin Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Småen vår (12 mnd) har sett på tv en god stund. Det er variabelt hvor mye han gidder å se på, men Drømmehagen er kjempepopulært. Han kan også kose på fanget og se på tv om morgenen. Tror ikke det er noe skadelig medmindre man ikke stimulerer på andre måter og bruker det som barnevakt. Småen vår er mest interessert i bøker og andre leker, og bryr seg ikke hvis TV-en er av.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Han ser på Drømmehagen på NRK Super halv seks, i tillegg følger han mer eller mindre med når storebror ser på vanlig barne-tv. Men det er ikke akkurat full fokus.. :-)
En liten mamma Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Hedda har helt frem til nå vært veldig likegyldig til tv-en. Men de tre siste ukene nå har ho plutselig oppdaget at drømmehagen er det gøyeste som finnes, og ho sitter og stirrer og ler litt innimellom nesten hele den halvtimen det varer! Jeg syns det er helt fint at ho har oppdaget noe ho liker på tv -men syns det er nok at ho ser drømmehagen. Hedda er 21 måneder nå.
DoubleTrouble Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Hei! Jeg har tvillinger på 17mnd som bare elsker Drømmehagen på NRK Super. De sitter i stolene sine forran tv'n og følger med. Smiler og danser. Elsker dette programmet. Jeg har kjøpt disse figurene til dem i julegave så dere kan tro det blir liv i stua her på julaften:))))))))
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 jenta vår ser på drømmehagen på nrk . hun sitter helt i ro hele tiden mens det holder på. Ser også på playhouse disney mens jeg lager middag da er lazytown som er populært. hun er 19 mnd.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 snuppa ser gjerne barnetv om morgenen, og drømmehagen, men ellers er hun mer interessert i å leke med andre ting.. Hun oppdaget vel tv i 16mnd alder..
Gjest Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Ikke så mye (17 mnd), han er for utålmodig til det. Unntaket er lørdager når han får snop til barne-tv (og før noen av dere anti-sukker-folk hisser dere opp, han har to eldre søsken så umulig å gi dem og ikke ham!),da sitter han pal, hehe... Ellers så ser han litt på Drømmehagen som begynner før barne-tv, den er han veldig fascinert over.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Hun er nettopp begynt å bry seg om TV, men bare i noen minutter om gangen. Et kvarter maks. Hun er 20 mnd.
Gjest Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Snuppen er 22 mnd, og har nå de siste 14 dagene begynt å interesserer seg litt for barnetv. Drømmehagen er helt favoritt.. elsker Makka Pakka og Hinkel Pinkel. hehe.. Teletubbies syns han også er okei.. og vifter med rompa som teletubbiene gjør.. hehe
ifie Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 Snuppen vår er nå akkurat 18 mnd, og de siste to ukene har han vist en økende interesse for tv´en! Han gjør veldig mye annet enn å se på tv, men han stopper oftere opp å kikker på hunder, hører på musikk - eller hva som helst, egentlig Vi setter av og til på barnetv til han på morran.
MathildeC Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 Jenta vår på 16 mnd har alltid vært interessert i tv, så vi har måttet ha det avslått når hun er hjemme. Nå styrer vi tv-tittingen hennes og begrenser det til nødstilfeller (hysterisk, trøtt, trenger å slappe av i 10 min). Da ser hun Drømmehagen eller Pingu f.eks. Som noen andre sa over her, barn er veldig individuelle på hvor mye de liker å se tv.
May-juli07+mai09 Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Min sønn ser på drømmehagen... Stor suksess ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå