Gå til innhold

Julegave til tulle på 1.5 år. Hun liker leker som utfordrer litt . Noen ideer? Favoritten til deres barn på samme alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bamser med lyd, biler og andre "vanlige" leker titter ho ikke på 2 ganger. Ho liker å bruke hendene, elsker musikk og bøker. Sitter i ro i 30 min om vi forteller fra pekebøkene.

Men jeg vil så gjerne kjøpe noen leker som faller i smak.

Ho har en stor sjiraff som ho elsker. Kan putte en ball i munnen som går rundt kroppen og ender i ett av de 4 bena. Den har musikk. Men de andre lekene bryr ho seg ikke om. Ho har også et smykkeskrin med en ballerina. Ho må selv plassere ballerinaen på plass og trykke på musikknappen. Så lenge det skjer noe, så liker ho leken.

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe, og trenger masse ideer;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker hun å se på Drømmehagen på NRK da? Disse figurene får du kjøpt på Extra leker. Det har jeg kjøpt til mine tvillinger på 17mnd. De elsker disse figurene. De kommer med lyd. Trykker du på magen deres synger de sangene fra Drømmehagen. Skikkelig morsomme figurer:)))

Skrevet

Puslespill

Tykke fargeblyanter

Duploklosser

Skrevet

Tuppa vår på 19 mnd eeeeeeelsker å lage mat! Har en lekekomfyr og noen kjeler, samt koppestell, og hun pusler så mye med det. Storkoser seg og lar oss smake, pluss forteller oss hva det er hun har laget. Har tenkt å kjøpe noen matvarer i tre til henne til jul.

Ellers veldig glad i dukker. Kler av dem selv, og trenger hjelp til å kle på. Legger dem til å sove, gir dem mat osv.

Tegner mye, liker togbane når hun bygger sammen med pappa'n sin. Det er vel det jeg kommer på som er mest populært for tiden.

Og ikke minst ELIAS! Det har kommet nå den siste uka, og hun er helt hekta, selv om hun bare har sett bilder i et sånt leketøysblad som kom i posten.

Skrevet

Får man virkelig kjøpt figurene fra drømmehagen?? nå vet jeg hva vi skal kjøpe til jenta vår for hun elsker virkelig den serien. TUSEN TAKK!!

Men ellers julegavetips:

puslespill

gyngehest m/musikk

duplo

er vasnskelig dette altså...

Skrevet

Vi fikk anbefalt lekekjøkken her inne på DiB og kjøpte et for en mnd siden. Det er SKIKKELIG populært, og hun leker med det hver dag.. Ellers er det en ponny med hjul (som hun sitter på) og dukkevogn som er populært. Fargekritt er også gøy en liten stund av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...