Gå til innhold

Når legger dere barna deres for kvelden ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at flere legger dem rundt 18-19 tiden.

Jeg legger gutten min på 23 mndr til klokken 20. Synes det blir så kort tid om jeg legger han allerede i 18-19 tiden når jeg henter ham i barnehagen 15.30. Da har han nesten ikke sett oss.

Han sover til 08.15 - så det passer oss bra det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det legging i 19 tiden, og da er hun også trøtt. Det varierer veldig hva tid hun våkner om morgenen, men vi står som regel opp i 8 tiden når vi har fri :)

Skrevet

D gjør jeg også altså 20.00 Da sover hun best... Noen ganger blir d 19.30. hvis hun har sovet veldig dårlig på dagen.

Hvis jeg skal legge henne 18/19 får jeg jo ikke i henne kvelds, når middagen blir i 16/17 tiden.

Skrevet

Han legger seg ca halv åtte og sover til halv seks-seks... (aaalt for tidlig!) Sover bare 1 1/2 - 2 timer på dagen. 18 mnd.

Skrevet

Legger jenta på 16mnd. mellom kl19-20 , hun våkner mellom 7-9 på morgen

Skrevet

Jenta vår er snart 13 mnd og sovnar ca kl 18. Har natt fram til mellom 7 og 7.30. Greitt at ho og broren våknar omtrent samtidig, han er 3 år og legg seg kl 19.

Tuppa går ikkje i bhg dermed slepp vi problemstillinga med at vi ikkje får sett ho før ho legg seg :o)

For øvrig så pleier vi å ete middag frå 16.30 til 17.00, det er kveldsmat for ungane. Lilletuppa får pupp før ho legg seg, storebror et litt frukt eller yoghurt rett før legging.

Skrevet

Minstejenta på 16 mnd legger seg mellom 18.30 og 19. Hun er sliten etter dagene i bhg, så hun kan ikke holdes våken etter det:)

Hun står opp 06.45 hvis vi skal i bhg. De dagene vi har fri kan hun sove til 08 - 08.45.

Eldstejenta på 4 år legger seg mellom 19.30 og 20. Hun vekkes 06.30 de dagene hun skal i bhg. De dagene vi har fri kan hun sove til alt mellom 08 og 09.30:)

Skrevet

Småen vår på 12 mnd legger seg i åttetiden og det har han gjort siden han var et par måneder gammel.

Han går ikke i barnehagen så vi har masse tid sammen.

Vanligvis våkner han i halv åttetiden.

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Hun legger seg ca 19. Vi begynner dagen tidlig, og sambo og småen er hjemme klokka 14:30. da spiser vi middag. så vi får 4 timer der da=)

jeg studerer hjemmefra, så har henne hjemme innimellom - blir nok 2 dager i uka fremover.

Skrevet

Hedda er 21 måneder.

De dagene ho har vært i barnehagen, er ho klar for senga allerede klokka 18 (ho sover ikke i barnehagen).

De dagene ho er hjemme med meg legger ho seg klokka 19.

Ho våkner som regel klokka 8, uansett når ho legger seg.

Skrevet

snuppa e straks 15mnd å legger seg rundt kl 19.. hun våkner igjen alt fra 6-7. vi spiser middag i 15.30-16.00 så spiser hun litt grøt kl 18.30 å litt melk så litt kos deretter er det synging på sengekanten

Skrevet

Jeg legger gutten på 13 mnd ca. kl.18 hver kveld, å han våkner i 7-8 tiden på morraen:) så har det ganske perfekt når det gjelder legginga:)

Skrevet

Tulla på 1 år kl 19, tulla på 2 år 1830.1845, er utslitt etter barnehagedagen.

Skrevet

Han legger seg 18 30 15 mnd gammel.Står opp 5.30-6.00.

Går i barnehagen og sover to timer der om dagen.

Skrevet

min er 19mnd legger han mellom 18.30-19 oger helt perfekt tid for han å legge seg =)

Skrevet

legger seg 1930 . står opp ca 0730-0830. fin tid slik at vi får litt tid sammen. hun er 20 mnd

Skrevet

Legger jenta mi mellom 19.00 da er jenta mi utslitt og grinete etter barnehagen hun sover til 6 om morgen igjen. å da er det full fart igjen. noen ganger er hun litt lengere våken på helgene spesielt lørdag til 20.

hun sover 1-2 timer på dagen

Skrevet

Her legger snuppa seg ganske sent, rundt 8 om hun har sovet på dagen (ca 6 om hun ikke har sovet), men den kan godt bli både halv 9 og 9 før hun endelig sovner... Sover til 8 om morgenen.

Har i det siste ikke villet sove om dagen, men da er det overtrøtt surving fra 4.30-5 tiden og til vi endelig har spist middag og får henne i seng...

Men nå begynner hun i barnehage på nyåret, så da kan det nok bli litt annerledes.

Hun er 22 mnd.

Skrevet

Lillemor på 1 1/2 legger seg en gang mellom 18 og 21. Stort sett sovner hun 19.30. Det kommer litt ann på når hun sto opp, hvor mye hun har sovet på dagtid og om det var en eller to blunder.

Skrevet

Gutten vår legges kl 19 og sover vanligvis til 7. Han sover to lurer på dagen, tilsammen ca 2-3 timer. Han er 12 mnd og går ikke i barnehage.

Skrevet

Kl 19, sover en time på dagtid(vi vekker etter en time for å forlenge natten), da våkner hun mellom 07 og 08. Får hun sove så lenge hun vil dagtid våkner hun kl 05...

Skrevet

Eldstejenta på 16 mnd legger seg ca 1730-1800 på vanlige dager. Da sover hun vanligvis til kl 0800 - 0830. Hun er ikke flink til å sove på dagen lenger, ca 45 min-1 time bare, og noen dager ikke i det hele tatt. Men regner med hun får nok søvn på natten uansett - hun sovner stort sett i det hodet treffer puten :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...