Gå til innhold

Noen som fortsatt nattammer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.

Vi har og gjennomført nattavvenning (to gongar), og kome inn i rutine der Eir søv ca 9t utan pupp. Men så har ho vore utruleg mykje sjuk, så no er vi tilbake på non stop pupp. Ho går på antibiotika mot urinveisinfeksjon no, så forhåpentlegvis vil det virke snart så ho kan sove litt bedre og sleppe å ha vondt.

Forferdeleg slitsomt, men det er bedre enn å ligge og høre på at jenta griner, når puppen er det som kan trøste i ein ellers hard kvardag (eller -natt om du vil).

Når eg er sikker på at ho er frisk igjen, blir det ny avvenning går eg ut ifrå...

Hei!

Vi hadde slutta med nattamming vi og - og så ble ho syk!! Hadde ikke hjerte til å nekte ho pupp på natta da, for ho spiste jo ingenting... Og når ho endelig va frisk så hadde vi ikke helt energi til å ta kampen med en gang. Men, sist helg jobba jeg nattevakt og da tok samboern opp kampen - og det gikk fint:D

No ammer jeg ho kl 19 og ikke før 07. Livet er herlig!! Anbefaler deg å bare gjøre det!!

Lykke til!

Hadde akkurat det samme, som dere i grunn. Dvs plutselig en natt fant jenta vår ut at hun bare skulle sove rundt, og det gjorde hun i noen uker. Men så ble hun syk...og vi er i gang igjen m nattamming.

Er klar for å kutte det ut. Men er så feige når det kommer til å ta kampen... Huff. Men vi skal...Snart;)

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...