påanigjen_74 Skrevet 24. november 2008 #1 Del Skrevet 24. november 2008 Mistet i MA i april.. fant ut at jeg var gravid igjen denne måneden, er nå 6 +3 på vei. Trodde egentlig ikke jeg var gravid fordi jeg fikk en slags blødning dagen jeg skulle ha hatt mensen. Kom og gikk uten noen store blødninger - varte 2-3 dager. Tok så en test, som var positiv. Har etter det stort sett hver dag hatt enten brunlig utflod, eller litt småblødning. Nå de siste 3 dagene er alt helt normalt igjen. Holder på å bli tussete.... Føler meg veldig gravid, noe jeg ikke gjorde da jeg endte med en MA... Noen som vil dele litt erfaringer her.. hva tror dere ? jeg skal til UL neste uke, orker ikke verken grue eller glede meg over noe før jeg vet hvordan det går, men har litt vanskelig for å tro at noe kan leve der inne... Sukk.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139170053-det-kan-da-umulig-v%C3%A6re-liv-inni-meg-etter-dette/
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #2 Del Skrevet 25. november 2008 I vår første prøveperiode følte jeg meg litt gravid, men tok en negativ test på IKM-dagen. Et par dager etter begynte jeg med blødninger, og slo meg derfor til ro med at jeg ikke var gravid. Men jeg blødde så lite i forhold til ellers, og bare friskt blod. Etter fem dager med lette blødninger drømte jeg at jeg tok en positiv test, og jammen var den ikke positiv den morgenen. Dette svangerskapet endte dessverre i sa noen dager senere, men det skulle ikke ha noen sammenheng med disse blødningene, sa gynekologen. Hvis du er veldig urolig og tenker mye på dette, hvorfor ikke ta hcg-prøver med to dagers mellomrom. Stigende hcg kan jo roe deg ned, slik at du kan nyte graviditeten. Håper alt er i skjønneste orden - lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139170053-det-kan-da-umulig-v%C3%A6re-liv-inni-meg-etter-dette/#findComment-139175053
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå