Gå til innhold

Hei

Gjest

Anbefalte innlegg

Var her for et par år siden, det vil si, skreiv ikke så mye, men leste mye. Husker gammel røy fra den gang. Nå er jeg her igjen, tror jeg.

Første jeg gjorde (nesten) da testen var positv, var å gå inn her. Var alene hjemme og litt fortvilet - vi hadde liksom fått de vi skulle ha.Trengte å menge meg med likesinnede (selv om jeg ikke skreiv noe, men bare leste). Tok ingen tester med sistemann, og husker bare hvor innmari redd jeg var for at noe skulle være galt da vi nærmet oss fødselen. Egentlig mest redd for at jeg ikke skulle takle det dersom noe var galt.

Nå er jeg her igjen. tror jeg. Ut fra det jeg har lest er det ikke alle som er så fornøyd med dette forumet lenger. Vil bare høre, fra så mange som mulig at det er ålreit, og at jeg burde komme jevnlig på besøk dersom alt går bra. Håper på mange positive svar.

Fortsetter under...

Velkommen tilbake hit, Chansey! Jeg var også her for en tid tilbake, da vi fikk vår første, og er nå gravid med nummer to.

Stemningen her inne blir nok det vi gjør det til. :) Er nok sikkert flere enn deg som har et ønske om å lese innlegg, mer enn å skrive, men dersom det skal bli noe å lese, så må jo også noen skrive, så kanskje du denne gangen finner at det er mer greit?

Selv så har jeg vært til genetisk veiledning i dag pga alder, og har stor tro på at det går fint med duotesten, men syntes selve veiledningen på Ullevål var en stor belastning. Jeg hadde satt meg grundig inn i det hele på forhånd, og syntes det var unødvendig og belærende med ungdomsskolepensum i hva et kromosom er, og en grundig gjennomgang i informasjon sykehuset allerede hadde sendt oss, og som vi selvsagt hadde lest. -Jeg KAN lese! :-)

Jeg skulle ønske vi kom dit hen at alle som ønska det fikk tilbud om disse testene, og at de som lot dem være blei respektert for det, slik de bl.a har det i nabolandene våre. Men, men...det er vel en politisk kamp. Nå er det to uker til ultralyd og til estimatene foreligger, og da skal jeg begynne å bygge reir igjen, og det gleder jeg meg veldig til.

Lykke til med svangerskapet ditt, og gi lyd fra deg her inne!

Hei og velkommen til oss :)

Jeg er og ganske ny her, men var også her i 07. Jeg tror nok vi alle er redde for de små miraklene våres, men vi velger ulikt hva vi ønsker å teste og prøve og finne ut av. Når fødselen nærmer seg så kommer jo alle tankene om det kan være noe galt.... Jeg hadde fvp sist, men når det nærmet seg så var jeg allikevel redd for om det skulle være noe he he... tror vi mammaer er bekymret for alt og ingenting, når hormoner og alt annet freser rundt i systemet ;)

Håper du får et fint svangerskap uansett om du velger det ene eller det andre.

Hilsen fra

Hei og velkommen! Synes jeg husker nicket ditt...? Vet ikke om det stemmer siden jeg fikk barn i juni i fjor, men det kan vel hende du var på slutten av svangerskapet da mitt begynte:-)

Håper vi kan være med på å gjøre dette til et godt forum uansett hvor lite eller mye aktiv vi er! Vi høres!

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...