Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Datra vår begynte i barnehagen i høst og har vært mye syk og smitter meg hele tiden. Når jeg får mensen så klarer ikke kroppen stå imot og jeg blir syk en gang i måneden akkurat dagen før jeg får mesen. Legen trodde meg ikke og hadde ikke hørt om at man får nedsatt imunforsvar av å få mensen, men det er ikke tilfeldig for det har skjedd 5 ganger siden i vår nå. Jeg klarer det ikke mer for nå begynner arbeidsgiver å kommentere det. Noen som har noen tips til noe jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Selvsagt henger dette sammen, for en dustelege. Jeg har det samme problemet, og får ofte herpesutbrudd og det ene med det andre når jeg får mensen. Det har vært spesielt ille etter fødselen, fikk tilbake mensen omtrent ett år etter siden jeg ammet. Nå har jeg begynt på Ceracette for å dempe hele mensen-greia, men jeg blør litt likevel nå. Men har ikke blitt syk, da. Kanskje det er en mulig løsning for deg også? Dempe hormonsvingninene litt?
ifie Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Snakk med en annen lege du, og skaff deg legeerklæring! Jeg har i perioder alltid blitt forkjøla i forbindelse mensen (om høsten/vinteren), så jeg vet også at det er mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå