osmom Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Venter baby igjen og tenker så smått på: Olai Fridthiof Ulrik jente- Millicent (evt etter min manns mormor) Hennie Fride Vil gjerne ha kommentarer og andre forslag
Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Fridthjof er i grunn ganske tøft, Olai er pent. Hennie er flott. Fride, Ulrik og Millicent (?) likte jeg ikke.
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Olai virker som et veldig poppisnavn nå, men fint da. Ulrik er det beste, synes jeg. Fint med oppkalling, men hva med Millie istedet for Millicent? Fride er et nydelig navn, enda finere enn Frida. Hennie er også superfint, er det på vei oppover på navnetoppen?
prebs Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 1.Olai - liker det godt 2.Fridjof - skrevet sånn - sjarmerende 3.Ulrik - helt fint 1.Fride - pent og sjeldent 2.Henny - skrevet sånn - fint 3.Millicent - liker ikke Hva med: Mille, Milla, Mina, Jenny, Molly, Malene og Olav
grace&hope Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Liker Ulrik og Fride veldig godt! Enkle, men skjønne navn.
Gjest Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Fride, (Hennie ville skrevet Henny), og Olai er nydelige navn! De andre er helt OK:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå