lillebie på`n igjen Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 og fikk satt tilbake 2 gullegg, så vi er strålende fornøyde ) nå er det bare å krysse fingrene for at eggene klamrer seg fast i 8-9 måneder )
shot Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Vi fikk også satt inn 2 og 1 har klamret seg fast, sålangt iallefall Lykke, lykke til )
lillebie på`n igjen Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 håper vi er like heldige som dere )
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Jeg er så lykkelig på deres vegne Dette var sannelig på tide!! To gullegg kan fort bli to gullbarn, og i vårt tilfelle en gullegutt Lykke til og tvi tvi. Dette skal gå bra!! Stor klem fra oss
lillebie på`n igjen Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2008 takk for det jenter ) det murrer og murrer nedi magen nå , håper det er et bra tegn ) er litt vanskelig å sammenligne fra sist, da jeg ble overstimulert, men jeg har så bra følelse denne gangen, at klaffer det ikke nå, kan jeg aldri stole på mage følelsen min igjen !!! )
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Å, så gøy Kona sin mage murret masse i rugeperioden, så vi krysser alt vi har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå