lillebie på`n igjen Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 .... og alt gikk som smurt, fikk tatt ut 3 egg med nesten ingen smertestillende/beroligende, så kona hørte meg helt ut på venterommet ) hadde en nervøs helg, frem til vi ringte inn i dag tidlig, og ja, 2 av egga hadde befruktet seg og delt seg i 4, og de var perfekte ifølge legene, så nå ruger jeg på 2 gullegg:o) akkurat som sist, 2 av 3 overlevde, men denne gangen var eggene av mye bedre kvalitet , det så de allerede etter uttaket, så dette går den riktige veien, bare føler det på meg ) fikk og et fint bilde av eggene på plass i livmoren ) så nå skal jeg nyte rugeperioden, og prøve å ikke tenke for mye på hva som skjer (noe som ikke er så lett ) hilsen en glaaaaaad
Sarah70-har 2 gull Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hei, velkommen tilbake! Og velkommen i rugeklubben! Ja, da er det bare å legge seg i horisontalen med beina i været til de små sitter godt fast :-D
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Hei lillebie:-))))))) Så utrolig godt å høre at alt gikk som smurt. Har tenkt mye på dere og dette virker jo veldig lovende. 2 perfekte egg inn, det er jo helt fantastisk. Var jo det jeg sa de kom til å være av skikkelig kvalitet når det er så få;-))) Nå må du bare kose deg i rugetida og slappe godt av. Tenk at akkurat nå er du teoretisk sett gravid. Sånn tenkte jeg. He he. Var bare så glad da jeg endelig fikk en reel sjanse. Det var så beroligende for meg. Åhh jeg har så god følelse for dere denne gangen. Krysser alt jeg har for dere nå og sender masse babystøv og stooor god klem fra
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Dette er kjempebra ) Kos deg masse i rugetiden - håper det er gulleggene!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Gratulerer med flotte egg! Da har vi "like" egg. Jeg har også 2 stk 4 delte egg på ruging! Iflg legen kunne de ikke bli mer perfekte. Så vi satser på at dette går vår vei denne gangen!!
lillebie på`n igjen Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 tusen takk for lykkeønskninger alle sammen:o) føler meg så positiv nå, er helt anderledes fra sist gang! prøveren på nr 2, så gøy at vi ruger på "de samme eggene" hehe. Når satte du inn igjen?
Nea og juniors mamma Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Grattis som ruger lillebie Glad på deres vegne og håper alt går rette veien. Spennende å følge med om en 12-14 dagers tid om du får en positiv test (krysser fingre og tær). Koooos dere nå, varm klem.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Dette var jo strålende nyheter :-) Så deilig å reise hjem fra Køben med to gullegg i magen, ja dette går vegen skal du se !!!! Tvi tvi - og ta godt vare på deg sjøl og eggene de neste par ukene , spennende altså !!!! klem
Nikkamoren Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Å herregud så herlig å høre. Dette går din vei Lillebie! Gratulerer så langt! Husk nå å holde deg varm, slappe av og tenke på deg selv. Godt jobbet!! Klemmer
lillebie på`n igjen Skrevet 25. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2008 tusen takk jenter, ja herlig følelse å reise fra danmark med gullegga i magen ) blakstad har sykemeldt meg ut uken, så jeg pusler hjemme i ullsokker og flisgenser og varmeflaske, for å holde varmen )
LykkeligSomMamma Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Fantastisk, helt sikker på at du får blått kryss om et par uker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå