Gå til innhold

Noen som har prøvd eller bruker småfolk MME??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva syns dere om denne?

her lukter dt ille når jenta gulper, syns i grunn det lukter vondt av selve melka når den er blandet...

deres erfaringer??

prøv nan,småfolk og hipp.

kansje prøve collet nå da:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg brukte Småfolk MME til snuppa her til hun ble 6mnd. Jeg var kjempe godt fornøyd med den, hun gulpet mindre med Småfolk enn alle andre MME. Og syns ikke det luktet ille i det helle tatt jeg da.

Bruker NAN2 nå til snuppa på 8mnd.

Skrevet

Di sier at Collet lukter enda verre enn Småfolk MME. Så den har jeg styrt unna.

Skrevet

ok, oppdaget dårlig holdbarhetsdato på pakningen. sånt ska jo holde opp til et år,men denna bare en mnd. skal gå tilbake me pakken:)

Skrevet

Har bare prøvd NAN og Collett, sistnevnte begynte jeg med fordi de brukte den på sykehuset. Jeg syns rett og slett at Collett både smaker og lukter vondt! (Men ungen spiste den gladelig.) Er litt provosert over at Collett har misvisende informasjon på pakken, selv om man skal lage hvert måltid like før servering kan man av informasjonen på pakken få inntrykk av at det er greit å lage flere flasker om gangen. Da jeg ringte Collett og spurte sa dama at de visste om feilen, og skal rette den til våren når de skal få nytt design på embalasjen. Hun foreslo at jeg skulle ha pulveret i kaldt kokt vann og så varme opp, men pulveret løser seg ikke opp i kaldt vann. Da jeg ringte Nestle (NAN) ble jeg satt over til en flink og grei helsesøster som tok seg god til til å prate med meg. Det var utrolig deilig, for helsesøstrene på helsestasjonen kan ikke noenting om flaskemelk.

Skrevet

oida... nei jg har fått en liten misstanke om at de ikke kan så mye...

Min helsesøster sa at dt var veldig nøye å ha riktig mengde pulver,altså ikke for mye pulver å heller ikke for mye vann.

Dt hender dem blir harde i magen, etter at jg tok litt ekstra me vann har snuppa hatt det bra.. står 120 vann og 4 skjeer, f eks da tar jg 130-135 me vann og 4 skjeer.

Hmm, den eneste jg har vært fornøyd med til nå er hipp og da har jg ikke testet collet...

Har i grunn ikke lyst til det heller:P

Skrevet

vist du er mest fornøyd med hipp, hvorfor bruker du ikke bare den?? enn å bytte merke hele tiden, er ikke godt for di små magene det heller. :))))

Skrevet

altså, MEST fornøyd ja,hehe ordla meg kansje feil der...

Hipp er den som har gitt minst gulp hittil,men er ikke fornøyd med den sånn at jg vil bruke den fast,, ville gi de andre merkene en sjans og dt gjør jg og!!!!!!!!

Vesla har ikke noe magevondt så ingen fare...

Hun er den mest skravlete i huset vårt :P

hehe

Skrevet

Tror jeg har lest et sted at barnet kan få for lite næring i forhold til antall mililiter inntak dersom en blander mme for tynt, så man skal visst være forsiktig med det også. Men hvis ungen din legger fint på seg er det sikkert helt greit å gjøre det slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...