Gå til innhold

Stolt vise fram gutten min sin hjemmeside :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er veldig flink med data og alt som har med det å gjøre.Så da har han laget denne flotte siden til han :)

www.tobiasaugust.no

Fåreløpig trenger dere ikke logge dere inn for å se på bildene men for litt bedre beskyttelse så skal han fikse dette snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, den siden var jo helproff :-) Flinke samboeren din.

Og nydelig gutt også.

Skrevet

Nei gud så nydelig bilde der hvor han ligger i vasken, men pappa vedsiden av :D Så liiiten da! Morsomt bilde!

Skrevet

Og må påpeke at du og samboeren din er et usedvanlig vakker par! Dere kler hverandre utrolig godt! :)

Skrevet

Kjempefin side! Vi har også planer om å få laget hjemmeside, men har ikke funnet noen bra programmer enda. Vet du hvilket program samboeren din har brukt og hvor man kan få tak i det?

Skrevet

Så fint at dere likte den. Det er fortsatt en liten feil på nettsiden som gjør at tittelen på siden vises korrekt i de aller fleste nettlesere, men av en eller annen grunn er tittelen (Tobias August Liset) i veldig liten skrift i i Internet Explorer. Finner nok ut av det :)

Det er vel flere involverte program her, egentlig :)

Grafikken har jeg laget selv i Adobe Photoshop. Selve websystemet (motoren bak grafikken) er et gratis program som heter Joomla (www.joomla.org). Og så har jeg brukt Adobe Dreamweaver for å lage malen, som igjen er satt sammen med grafikken jeg lagde i Photoshop.

Har vel gått med en 20 timers tid så langt ca. Mye knoting da :)

Skrevet

Stilig side og søt gutt, men lurer på hvorfor han har sokker på i bassenget under babysvømming?

Skrevet

Hehe..det lurte vi også på hvorfor han måtte. Men det er vist veldig glatt ved bassengkanten så de ville at barna skulle venne seg til å ha antiskli sokker på. Det var det første som skulle på og det siste som skulle av :)

Skrevet

Oi så flott gutt og knallbra side!!! Nå ble jeg misunnelig!!! (Mest på internettsida, for jeg er veldig fornøyd med min egen lille jente;)

Skrevet

men de går vel ikke selv når de er så små da.

går på babysvømming selv, og har endel venner som gjør det. men den var ny- aldri hørt før. noen på vårt parti er så store at de går- men ingen har sokker på. men er veldig ru fliser på hele gulvet...

Skrevet

De ville at det skulle bli en vane. Skjønner den for det var nok litt glatt der ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...