Gå til innhold

15 uker nå og begynner å kjenne på bekkenløsning

Raspberry

Anbefalte innlegg

Er litt bekymret for hvor ille dette kommer til å bli. Har fått henvisning til fysioterapeut så da blir detvel litt hjelp å få. Dessuten er jeg FREMDELES kvalm og ekstremt trøtt og sliten. Ikke umulig at det blir et enebarn dette her:) Er litt vanskelig å holde humøret oppe når formen er dårlig uke etter uke. Skal på UL denne uka, håper å få se et lite nurk som vinker til meg slik at jeg har mer følelese av å være gravid enn dårlig.

Beklager at dette blir så sytete, men noen ganger må det bare ut. Ha en god kveld:)

Fortsetter under...

Uff, høres ikke ut som du har det noe greit.... håper Ul vil vise deg lyset i tunnelen, har du vært der ennå??

Det er helt greit å være sytete, og det må vel være ekstra greit å være det her?? All min medfølelse er sendt over til deg!!

Hvordan kjennes bekkenløsning ut?

Kjenner på det jeg også, og har kjent det lenge. Er 16 uker på søndag. Får jeg spørre hvor vondt du har? Her varierer det litt fra dag til dag, men generelt så merker jeg at det bare blir verre. Noen dager gjør det dritvondt å bare gå korte strekninger, og oppoverbakker og trapper er det verste. Her sitter det i hoftene/rompeballene.

Interessant å vite hvordan andre har det, for jeg føler meg liksom ikke ille nok til å gå til legen med det, men vet ikke hvor langt jeg skal strekke det før jeg gjør det...

Gårsdagen ble litt skuffende, fikk ingen UL. En eller annen misforståelse var oppstått tydeligvis. Men vi fikk høre hjertelyd da:-)

Smertene i bekkenet er i rompeballene/hoftene og stråler ned i beina innimellom. Kjennes som om benet svikter. De var størst da jeg gikk lange turer så det har jeg sluttet med og det har blitt litt bedre. Sa i fra når jeg var hos legen og har fått henvisnig til fysioterapeut. De sier at når det merkes så tidlig er det sannlynlig at det vil bli verre, så si i fra til legen du Nøtt. Det er jo hjelp å få:)

God helg.

Jeg har denne uken begynt å kjenne på "noe" som foregår i området rundt halebeinet. I går og i dag har det blitt verre, og verst når jeg går. Er redd det kan være bekkenet, har slippet billig unna alle andre plager så langt.... men ser nå at det jeg kjenner kanskje er litt forskjellig fra deres, så da håper jeg det løser seg med en gåtur:-)

Håper plagene ikke blir for ille for dere, jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...