Korse76♥ Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hva er temperaturen der dere jobber nå? Jeg jobber på kontor/butikk, og jeg gikk hjem 15 grader da jeg kom på jobb, 18 da jeg gikk hjem. Jeg syns det er alt for kaldt, jobben er mye stillesittende og jeg har foreslått flere ovner, men de bare ler av meg....
~sjiraff~ Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Det hørtes veldig kaldt ut! Hadde prøvd å mase litt mer på mer varme, å jobbe en hel dag i 15-18 grader innendørs er ikke særlig okey. Jeg hadde frysi ihjel!
-MtG- Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Kan du ikke ha på jakke da? Det er dessverre lite man kan gjøre med sånt om ikke sjefen vil gjøre noe. Der jeg jobbet før, på et kjøkken var det en sommer hvor vifteanlegget gikk varmt og stoppet fordi det var varmt ute. Da jobbet vi i 47 grader! Det var ikke noe behagelig. Vi vrei opp trøyene i vann før vi tok dem på og hadde store vifter, men det funket dårlig. Brannalarmen gikk flere ganger også pga. varmen. Jeg var borte på politistasjonen og hørte om det var noe vi kunne gjøre, men det var det dårlig med gitt.
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg jobber i mellom 4 - 10 grader... hehe men så beveger vi oss hele tida og det er i ett kjøttnedskjæringsfirma... Ikke kontor:P
-MtG- Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Altså, det er ikke verre enn å sette inn flere ovner da, men hvis arbeidsgiver er imot det vet jeg ikke om du har noe lov på din side.
Odine! Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Det hørtes kaldt ut. Har dere verneombud som du kan ta opp saken med?
Hikken Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Gå på elkjøp og kjøp deg en sånn søt liten radiator til 199,- og sett ved pulten din! Varmer som bare det :-)
Korse76♥ Skrevet 24. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2008 Jeg kommer til å kreve flere ovner ja, sa i dag at om det ikke skjer noe så kommer jeg ikke tilbake før til våren Heldigvis skjønner de alvoret i spøken så jeg har håp om bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå