Gå til innhold

Lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har kolikk, vil ikke sove på dagen og bare sutrer og griner hele dagen, vet snart ikke hva jeg skal gjøre mer, alt er ett ork og jeg er mye lei meg. Samboeren min kommer hjem og roer henne ned og får henne til å sove, mens jeg ikke klarer det, tror nok at hun merker at jeg er lei og deperimert. Har begynt med kiropraktor time med henne og håper at det tar knekken på de værste skrikene og smertene hennes, noen som har noen tips for å roe henne ned og få henne til å sove...

Hilsen sliten mamma..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bevegelse!, vår datter hadde kolikk i 4 mnd og hun sov kun på dagen når vi gikk over humpet terreng med vogn eller gynget henne. Har dere en slik musikk gynge, tror det er en god ide.? Går det over "streken" må dere snakke med lege om å få mannen sykemeldt en stund og ikke gi dere med at det ikke går, de klarer alltid å ordne det.

Skrevet

Vi gikk til manuellterapaut med gutten vår og det hjalp veldig fort. Det er dessuten gratis (i motsetning til kiropraktor). Forstår godt at det er vanskelig når hun skriker hele tiden. Vet at det ikke er mye trøst i det, men det går heldigvis over. Jeg anbefaler deg å sjekke om det er en manuellterapaut der du bor. Det er i alle fall verdt et forsøk. Ønsker deg alt godt og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...