Gå til innhold

Fineste dobbeltnavnet du vet om?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

(Bortsett fra datteren min sitt..som jeg ikke vil si her)

Liker disse..noen har jeg kjempegod assosiasjoner til og andre synes jeg har en fin klang i seg :)

Liv Hilde

Inger Toril

Anne Grete

Ole Jo

Hans Petter

Lars Christian

Av alle så har jeg spesielt sansen for Maud Angelica.

Fine, spesielle navn som passer utrolig godt sammen. Og akkuratt passe pompøst.

Av den mer jordnære typen har "Anne Sofie" falt spesielt i smak. To helt vanlige navn som passer ypperlig sammen, og danner et lett dobbeltnavn. Ingen tunge fancy greier..

Må bli navnene til gullene mine det!;-)

Petra Elisabeth, Stine Henrikke, Anna Fillippa, og Ludvig Andreas (VENTES!)

Ellers synes jeg Anna Elisabeth er så utrolig fint. + Maria Victoria;-) Hadde brukt det, hvis ikke Petra hadde hett det... blant gutter ellers. Hans Christian... ingen andre egentlig....

Annonse

Navnet mitt, og navnet til samboeren min, men jeg vil ikke skrive dem her.

Mamma var forut for sin tid, ingen het det samme som meg da jeg var liten, men nå er det mange som blir kalt navn i samme gate.

Fornavnet er nevnt i tråden, og veldig poppis de siste årene, mellomnavnet er et oppkallings/"bestemornavn", hittil ikke sett noen nevne det her. Sjeldent.

Samboeren min har navnet jeg egentlig ville kalt sønnen min.. søtt og majestetisk på samme tid, hehe.

Du amatør-Doppler. Det finnes bare en Doppler her og det er meg. Bytt nick fort som faen, ellers så skal jeg plage vettet av deg herfra og tilbake igjen. Og at du ikke visste at jeg er den eneste Doppler er ikke noen unnskyldning. Jeg har også opsjon på alle varianter av Doppler som feks Doppler med Kuken, men du kan feks få hete Georg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...