Mamma med spire Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Skulle egentlig bare vært glad for det..men det er jeg ikke så.. Er jo litt deilig at jeg å pappan får sengen for oss selv, men jeg klarer ikke helt å sove fordi jeg hele tiden uroer meg for gutten min ( er jo vant til å ha han i min seng), å i tillegg så har han sovnet til puppen hver dag siden han ble født så det er en utrolig stor overgang syns jeg!! Bruker jo å ligge å se på han, å man ser helt tydelig på han at han koser seg når han får sovne til puppen, også er det så fint å høre på koselydene hannes:) Å når jeg hadde lagt meg så brukte jeg å ligge inntil han!Brukte å ligge å stryke han i nakken. ( det var så utrolig koslig!! Tror jeg enda har hormoner i kroppen, for jeg begynte faktisk å gråte her om dagen:/ Fordi jeg innså at gutten min har blitt stor å skal sove i egen seng, altså at jeg aldri mer kommer til å ligge å sånn å kose med sønnen min etter at vi har lagt oss:( Er kjempetrist syns jeg! Er jeg den eneste??
Ildfluå Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Du er ikke alene. Min er like gammel som din, født den 12. Sengen hans står inntil vår, men brukes sjelden, helst på dagen. Jeg orker ikke tanken på å la ham ligge der alene hele natten. Det er kaldt og han koser seg sånn med oss. Je savner ham også, har hendt at jeg har tatt ham sovende oppi med meg når jeg skulle legge meg :-) Jeg driter i om det blir vanskelig senere, han er liten bare en gang. Av og til er jeg sur fordi han ligger og breser seg, men alt i alt så nyter jeg spebarnstiden til fulle!
mathildes mamma Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg bare signerer det dere begge har skrevet. Jeg sov ikke et minutt etter at datteren min ble lagt på eget rom og i egen seng. Lå bare og holdt øye med babycallen og synes det var så trist å ikke ha henne ved siden av meg. Først havnet senga inn på rommet vårt igjen, men så ble datteren vår syk og da havnet hun oppi hos oss. Hun sover mye bedre der og det gjør vi også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå