*Babyønske* Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hei jenter....Fikk vite sist uke at min kjæres svømmere var redusert... I dag har vi vært til legen og sendt søknad til prøverør..hih.Er så glad jeg, vet ikke helt hvorfor men.. Var som legen sa, det er en lang vei og gå, og nå er dere kommet godt i gang på veien ) Masse lykke til jenter..HÅÅÅPER spiren sitter snart hos alle sammne******************************************************************************************************************************Masse baby støv til alle sammen!!! Klem fra meg
Siss75 Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Gratulerer med ett trinn høyere på stigen! Skjønner godt du er glad, jeg. ) Får håpe dere ikke må vente kjempelenge på svar. Vi venter på å få sendt avgårde søknaden vår, jeg må ned i vekt før den i det hele tatt forlater gynekologens skrivebord. Blir spennende å følge med deg som ligger et hakk forran! ) Lykke til!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Hei Vilja, Så spennende! Har lest litt her og der, stemmer det at du er fra Bergen og hører til Haukeland? Er også fra Bergen, men har ikke kommet lenger enn til hormonprøvene enda. Blir spennende å følge med deg! LYKKE til! Klem
*Babyønske* Skrevet 24. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2008 takk for svar begge 2 ) Ja det stemmer...Er jammen mye venting på dette her... Kjempe spennende å høre videre om deg også ) Vi må holde hverandre oppdatert... Legen min mente det er 3 mnd venting på haukeland..Håper hun har rett, jeg syntes til og med 3 mnd er lenge...Lurer på hva jeg skal ta meg til... masse lykke til...Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå