Gå til innhold

ivrig etter å få ut barnet eller vente til det kommer selv?

Anbefalte innlegg

jeg leser at flere er leie...skjønner dere så godt.

og dere prøver det dere kan :)

men jeg har termin 29 des og det er jo tross alt 5 uker i gjenn!!

og jeg tenker jeg har lyst til å se om jeg klarer å gå over tia

slik at hu kan komme i januar.

men hva om hu kommer i romjula!!!

andre som har tanker om dette :)

Fortsetter under...

Jeg er motsatt. Har termin 9 desember (ca 2 uker) og synes det er fint at babyen kommer nå. Samboer kjører fullt sexpress om dagen siden han har hørt at det kan hjelpe med å få ungen ut :-) Så litt motsatt egentlig - siden han likevel kommer i desember, er det i hans egeninteresse å ikke komme rett før jul....

:-)

Jeg skjønner akkurat hva du mener!!

Jeg har termin 25 desember, og skal prøve å knipe igjen til over nyttår..

Dette har jeg sagt helt siden jeg fikk vite termindato, selv om ALLE sa at jeg kom til å være drittlei på slutten.. Kjenner at jeg er lei, men har på en måte bare bestemt meg for at han skal ut i januar..

Litt over en uke ekstra er jo ikke så mye, når jeg har hatt han der inne i 9 mnd!!

Men må si at jeg gleder meg sinsykt til han kommer ut! Er så nysgjerrig på hvordan han ser ut/er ;)

Jeg har termin 23/12. Kommer nok uansett ikke å gjøre noe spesielt fra eller til. Babyen kommer nok når den er klar uansett. Har også et ønske om å føde i 2009, men jeg har vel egentlig ikke noe tro på at det vil skje. Har født før termin to ganger tidligere.

Har bare 3 uker igjen, og er absolutt ikke klar enda.

Har termin 17. så tenker selvsagt at jeg ikke ønsker å gå mange dager over slik at hun kommer midt i julen, men om det skulle drøye en uke kan hun godt vente noen dager til så hun ikke kommer på julaften ;)

Siste dag i termin på nyttårsaften, så tanken på å bikke over på neste år har jo streifet meg ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...