Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Bestemte meg for å gå til akupunktør fordi jeg for tiden sliter med en betennelse i bena som aldri gir seg - og legene ikke finner ut av. Det var første gang i dag, og da kom det også frem at vi er prøvere og slitere. Hun spurte meg masse spørsmål, klemte litt her og der og så sa hun. Vet du- jeg tror jeg kan fikse begge deler. Så fortalte hun hva hun trodde feilet meg, satte noen nåler og ga meg en diett. Så nå har jeg fattet nytt mot igjen. Og for en opplevelse det var. Skal tilbake til henne neste uke igjen. Jeg vil anbefale alle på det sterkeste å prøve akupunktur eller noe annet alternativt. Man føler seg så tatt vare på, så hørt og forstått, og man får virkelig snakket ut. Bare det gjør hele greiene verdt det, selv om nålene ikke skulle føre frem til noe resultat. Det var en meget positiv opplevelse!!!
melina, glad mamma Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg er helt enig med deg !!! Så flott at du har funnet noe som gir deg håp igjen. Er selv veldig positiv til akupunktur. Selv om det ikke gjør at jeg beholder fosteret (har mistet 9 stk) så gir det energi, mere positive tanker, og som du skriver; en føler seg så godt tatt vare på. Han jeg går til sa at han virkelig ønsker å hjelpe meg, og at han kan lese av kroppen min (ved å kjenne på pulsen og se på tungen) at nå er jeg mye mye bedre enn når jeg kom første gang. Da var kroppen kald og utslitt. Og jeg kjenner at det er sant det han sier. Så får vi se om det kommer et bonusbarn i tillegg. Han mente i alle fall at sjansene nå er store :-) Lykke til videre )
melina, glad mamma Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Ser jeg skrev litt misvisende. Jeg har mistet 9 stk, men har aldri prøvd akupunktur før nå i det siste. Det jeg mente var at OM det ikke fører til at jeg får et fullgått svangerskap, så har det uansett gitt meg så masse annet. Det er verdt hver eneste krone for min del :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå