WPW Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 I går kveld da vi skulle legge oss tror jeg at jeg ammet i 2 timer i strekk. Gutten vår skrek og skrek, og hver gang han begynte på en skriketokt virka det som om det var puppen han var ute etter. Til og med hos pappan søkte han liksom etter puppen. Men hver gang han slapp gulpa han så mye at det nesten virka som om han gulpa opp alt han hadde spist, før han skreik etter puppen igjen...... Hva gjør man da?? Vi har allerede kapitulert og gitt smokk, men når han virker som om han er sulten har jeg jo ikke lyst å gi smokk.. Samtidig, når han gulper sånn føler jeg jo at han er overmett, og at kanskje smokken er et bedre alternativ enn puppen.. HJELP!
**Marge Simpson** Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Uff. Jeg vet hvor slitsomt det er når babyen begynner med den kavingen der. Min teori er at de fremdeles er sultne, eller i hvertfall vil ha mer melk, men ikke klarer å ta det til seg p.g.a. at de har en luftboble i magen som blokkerer. Når den kommer opp så kommer ofte en del melk opp også, men da kan de i hvertfall få spist ordentlig sånn at de blir mette. Etter at han har gjort det så kan du i hvertfall gi smokken med god samvittighet, for da vet du at han er mett. Selv prøvde jeg å kapitulere og gi smokk, men datteren min vil virkelig ikke ha det, så derfor blir det ingen smokk likevel. Lykke til! Håper du finner ut av det. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå