LilleMalin♀♂♂ Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Det er en lampe som skifter fra "nattmodus" til "dagmodus" avhengig av hva den er stilt inn på. Er det noen av dere som har en anelse om hvor den kan fås kjøpt?
mams1979+2små Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Det lurer jeg også på... Prøvde å se på nettsidene til babyshop,men fant den ikke jeg!
ula ;o) og gutta Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Hei, er det denne dere mener? http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=20893664
Emilie-04 og Tobias-06 Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Jeg har kjøpt en på "Alexia" og en på "Babyshop". Datteren vår var ca. 3 år da hun fikk den, og det funket ! Veldig sjelden hun står opp før kaninen står opp, den står opp kl 07 nå som hun er 4 år. Lillebror på ca. 2 år har akkuart fått en, skjønner ikke helt at han ikke skal rope på oss før kl 06, men skjønner det nok til slutt og synes det er vedlig stas med lampen....
melina, glad mamma Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Denne skal jeg også ha. Gutten vår kommer ofte inn til oss halv fem og da følger vi ham inn i seng igjen gang på gang til kl seks. Han vet jo ikke hva klokka er.... Så jeg håper og tror at denne kan hjelpe. Har lest at mange har hatt glede av den i alle fall.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 26. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2008 Vi fant den på "Riktige Leker" i Oslo sentrum i går. Tror også de har den på barnetrend.no. I dag sov hun som bare det, men det var nok ikke klokkens skyld;) Spennende å se om den funker etterhvert!
Gjest Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Bare et lite tips!!! Ikke skru opp bakdelen. Vi gjorde det fordi det var noe som skjedde med klokka etter at lillemann hadde hatt besøk av sin jevnaldre kompis. Når vi skrudde opp bak så datt det en haug med løse deler ut, så den klokka var bare å kaste (etter 1 uke). Men, funket gjorde den : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå