Gå til innhold

begynte dere å gi VANN når de begynte å få fast føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om det er lurt/dumt å introdusere vann på flaske nå som hun så vidt har begynt å smake grøt? er jo masse vann i grøten, pluss at hun drikker jo morsmelk først, og har noen sprut melk i grøten også... føler ikke hun trenger det egentlig, men vet ikke når jeg skal begynne med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med det når vi ga fast føde. først prøvde vi litt utenom på flaske men gikk ikke mye ned. var så varmt på den tiden, født i februar. nå gir jeg melk på flaske og vann på tutkopp så han kan skille det.

Skrevet

vann kan man vel lurt begynne å introdusere når de er 3mnd gamle.. står det på babyverden i alle fall

Skrevet

Datteren min på 6mnd liker ikke vann i det hele tatt, men vi prøver med litt saft. Har nok ikke noe å si at du prøver å gi grøt og vann. De tar jo det de vil selv :)

Skrevet

ja, kanskje jeg bør prøve på tutkopp og ikke på flaske.... hun drikker melk både "rett fra puppen" og fra flaske når jeg har pumpet meg og er borte...

men gir dere det alltid i sammenheng med måltid da?

Skrevet

Jepp vann til grøten og vann til middag

Skrevet

Vi begynte også med vann da vi begynte med grøt! Mini liker det ikke ennå, så prøver å gi litt innimellom i løpet av dagen! Sånn at han skal venne seg til smaken! Tilbyr alltid vann når han får grøt eller evt. noen få skjeer middag.... lite som går ned foreløpig da:) Han er 4,5 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...