Gå til innhold

Hvor ofte har deres mme-barn avføring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har bare hatt avføring hver 3.dag ca. men har av og til gått 2 og 4 dager og...

Har byttet over til hipp i dag, og håper ting blir bedre nå.

Hun har ikke virket som hun har hatt magesmerter av nan, men hun har trykket en del, så har vært treg i magen.

Jeg har hørt at mme-barn skal helst ha avføring daglig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd malt i melken? Jeg måtte begynne med det, og da begynte lillegutt å ha avføring hver dag. Men mange sier det hjelper å bare bytte til HIPP også.

Skrevet

ja jeg hadde i malt i melka. litt i hver flaske, ca en teskje..

nå har jeg ikke noe malt oppi hipp'en... får se om det går fint uten.

Skrevet

jeg gir gutten min på 3mnd hipp og han har avføring hver eller annenhver dag:) og jeg gir ikke malt!!

Skrevet

Jenta mi har avføring en gang i døgnet, og gjerne på det samme stellet i ukevis, før det forskyver seg ett hakk. Hun spiser NAN og får ikke malt i.

• 2 uker senere...
Skrevet

En eller to ganger hver dag, og hun får hipp.

Da hun fikk nan kunne det gå opptil fjorten dager mellom hver gang.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jenta mi får også NAN og som regel avføring 1 gang i døgnet, men kan gå et døgn mellom. Har lest at det er ikke alle barn som har avføring hver dag og så lenge avføringen ser fin ut og ikke barnet har forstoppelse eller noe, så er alt bra. Jeg som voksen har vel så og si aldri i livet hatt avføring hver dag, men alt er bra. Så synes det blir feil å forvente at alle barn skal ha minst 1 avføring i døgnet. Bare alt er bra og avføringen ser bra ut når den kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...