Gå til innhold

Gir opp jeg

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke mer, er så lei.. Det er kansje ikke meningen vi skal bli foreldre å få oppleve det.. For nå kom mensen.. Ja, jeg klager. Men etter 34 mnd med prøving, skulle det vel ha klaffet?! Hadde utrolig store forhåpninger denne gange, noe jeg ikke skulle hatt. Kan jeg ikke lære meg det da, for jeg blir så utrolig skuffa. Nei, nå legger jeg prøvinga på hylla fram til Januar. Orker ikke mer akkurat nå, får vente til vi har vært hos gyn. i Januar. At verden skal være så urettferdig.. Lyst å bare grave meg ned akkurat nå. Jeg har aldri vært så lei meg for at det ikke har klaffet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist, føler virkelig med deg....*trøsteklem*

Jeg vet akkurat hvordan du har det, vi har vært prøvere i 2 år nå i januar...fikk mensen igjen forrige uke etter min 3 runde med pergo...er så utrolig lei av at det ikke skjer noenting...alt er visst som det skal med oss, men ikke noe skjer...

Så jeg skal nå til legen 2 des og bli henvist videre til lap og sende søknad om prøverør, koste hva det koste vil, barn SKAL vi ha!!!!!

Den skuffelsen er helt grusom, og absolutt ingen andre enn vi som er i samme situasjon kan forstå hvordan dette er...når man har et så stort ønske om en ting, hvorfor skal det være så vanskelig???

Vi har også bestemt oss for å a en pause ut året nå, nå skal vi nyte hverandre, kun være kjærester og prøve å se fremover og glede oss til jul=)

Masse lykke til , Silje!!! Husk en dag blir det vår tur=)

**Klemmer**

Skrevet

Trøsteklem fra meg og. Kanskje dette er noe vi alle burde gjøre - ta oss en pause av og til og bare være kjærester. Klarer man det da?...

Skrevet

Takk for trøsteklemmen:o)

Virker som om vi opplever det sammen. Godt å ha noen som forstår.. Håpe det klaffer fort for dere og at dere slipper prøverør:o)

Lurer også på hvorfor det skal være så vanskelig. Det er så urettferdig. Vi har ett vennepar nå som fikk ei jente i natt. De prøvde ikke engang. Snufs!

Tusen takk for det:o) Lykke til til deg å:o)

Skrevet

Hei Gokkel!

Takk:o)

Det lurer jeg på å! klarer man det?! Blir nok litt vanskelig i førsten tenker jeg;o)

Skrevet

Ja det var det da....Har ihvertfall bestemt meg for å legge bort EL-testene, og ha sex når vi ønsker og ikke når vi må...prøve ihvertfall!!!

Men vi reiser om 3 uker til Tenerife, så har vel noe å se frem til der ihvertfall=)

Skal jo til gyn den 2 des, og det er dag 14 i min syklus, og jeg har alltd EL på dag 14...så hvis gyn sier at jeg må hjem å hoppe i høyet den dagen, så gjør jeg jo det da,...hihi=)

Har også prøvd akupunktur jeg, men det funka ikke for meg...Men har nå fått nr til en dame som kun setter nåler på de med inferilitesproblemer....så får vi se på nr, kanskje jeg skal teste ut henne....hun har slitt med å få sine 3 barn selv, og vet hvordan det er,så det er jo godt!!!

Vet at jeg responderer veldig bra på nåler, siden jeg ble kvitt senebetennelse med det for et par år siden=)

Skrevet

Vi skal heller ikke bruke noe som helst av tester:o) Trur det kansje kan være lurt egentlig;o)

Blir moro å høre hva gyn. sier da. Du må holde meg oppdatert etter du har vært der.

Aha, ja kansje du skulle prøve henne? :o)

Skrevet

Hei Silje.

Skjønner godt hvordan du har det...Vi er i 45 eller 46 pp nå.

En føler en klikker helt til tider.

Sikkert greit å ta en pause fra det hele noen ganger.

Vi er såkaldt uforklarlig barnløse vi da...som legene så fint sier det.

Vi har hatt 2 ivf forsøk..etter det tok jeg pause fra ivf...så nå er jeg på min 4 pergo kur istedet...Ikke at jeg føler det hjelper stort det heller. Vi har ikke hatt 1 positiv test siden vi startet prøvingen.

Har fått time til LAP nå da...men det er ikke før i mai...

Ting tar tid!

Håper virkelig det klaffer for deg snart.

Klem fra med sliter

• 2 uker senere...
Skrevet

Vil bare trøste og oppmuntre deg til ikke å gi opp.

Ta pause heller, det kan gjøre godt. Selv gikk det over 6 år før jeg fikk en spire som satt, (som viste seg at var to).

I lange perioder "gav jeg opp" men troen på at så lenge jeg ikke gav helt opp er der håp, har gitt resultater.

..uansett, jeg ønsker å styrke deg til å holde troen oppe. Håper det lykkes for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...