*sommer* Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hei hvordan gikk deg med deg i dag? Håper du fikk ut noen fine egg. Jeg fikk kun ut 3 egg og det gjorde ganske så vondt denne gangen, men nå har jeg kommet meg hjem og slapper av forran pc`n og drikker varm te. Jammen godt jeg lot bilen stå slik som du anbefalte, ble ganske bedugget av medisinene :-)
Kine71 Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Heisann! Godt å høre at du fikk 3 flotte egg. Mye bedre det enn 20 ubrukelige:0) Ja kjørbar blir man ikke på en dag etter uttak. Fikk du morfin? Hos meg hang det litt i hele dagen faktisk, sov hele dagen og i tillegg godt om natta! Virker som om det er litt ulik prosedyre rundt om ang smertelindring. Ja det kan gjøre vondt selv om man får smertelindring, men heldigvis går det jo fort da! Jeg skal på ul.lyd i morgen. Om det blir sånn som sist så blir det uttak torsdag, men det vet jeg jo i morgen. Har fått ut rundt 10 egg jeg, men ikke så god kvalitet da. Nei det er det faktisk best med ferre egg av god kvalitet ja.Er så redd for at eggene ikke skal overleve. Det skjedde nemlig første gangen. Sist gikk det jo bedre så det er det jeg må tenke på når bekymringene kommer. Kos deg masse i kveld. Jeg xxxx fingrene for dine 3 flotte egg:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå