Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 hva kan dette komme av? vi får ikke pusset tenner fordi hun har så vondt, ikke vil hun spise heller. har hatt i to uker denne gangen, fortsatt ikke borte. har dem på innsiden av over- og underleppa, er helt hoven og ser ut som hun har fått seg en på tygga.. stakkars liten, husker jeg også var veldig plaget med dette. Noen andre? TIPS, RÅD?
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Tannlegene skriver ut en reseptbelagt salve som hjelper veldig. Jeg er selv plaget med kvitsår. Et annet tips er å bruke Zendium tannkrem for den inneholder ikke såpe. Jeg må alltid bruke den tannkremen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 finnes salve som legger seg som en hinne over såret, å gir litt lokalbedøvelse der. Jeg er også veldig plaget med slike sår. husker ikke hva salven het, men legen vet det sikkert. Vet ihvertfall at den er reseptbelagt.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Dattra mi hadde nettopp masse hvite prikker på tunga, innsiden av kinnene og leppa, pluss gropaktig sår på leppa. Dro til legen, og da viste d seg at hun hadde virus i halsen og fikk pencilin, da forsvant d. Kunne også være forskjølelsessår.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 takk for svar, da skal jeg ordne time hos legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå