Gå til innhold

Flere som har blitt gravide med prevansjon her?

Anbefalte innlegg

Har blitt gravid mens jeg brukte p-piller jeg. Siden jeg fikk symptomer så tidlig så skjønte jeg hva som var på gang og har sluttet på de. Er glad, vi hadde vel litt unspoken planer om å begynne å prøve til året, men så skjedde det alikevel da. Er det noen flere i samme situasjon som meg her? selvom jeg er glad så er det fryktelig skummelt og synes jeg! Er veldig mye ansvar og har hele tiden vært besvist på våre barn skal helst ha de beste forutsetninger å komme til verden til. :) (snakker ikke om penger her altså, men et trygt og godt hjem og masse kjærlighet) Tror nok dette skal gå veldig bra, har tantunger som jeg er veldig glad i og har passet masse. Trives med barn. Men er så spennende og skummelt når det ikke var planlagt. nå blir alt så anderledes. gledegruer meg litt. er jo den første blant venner også.

Skummel gladnyhet!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Eg og! Faktisk for andre gang!!! Sist gang brukte eg p-piller, denne gangen her hadde eg hormonspiral, noko som eg trudde var bortimot 100% sikkert.... Men er eit levende bevis på at prevensjon ikkje alltid virker, er visst hyper fruktbar eller noko sånt....

Men når eg kom over sjokket og overraskelsen, så innser eg jo at eg gleder meg allerede ( er 7+4) :-)

Annonse

Jeg har også blitt gravid på p-piller (loette)....

Trodde det var veldig sjelden at dette hendte, men har lest om flere her inne som er blitt gravide når de har gått på pillen.

Som legen sa til meg; det er ingen prevensjon som er 100% sikre.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er nå gravid med nummer tre. både første og nå siste gang ble jeg gravid på p-piller. visstnok på mini piller å der var noken runde med omgangssyke som har skylden. mitt andre svangerskap ble vi gravide fem dager etter at vi bestemte oss for å ha et barn til. så vi er nok en ekstra god match på det området.Hi,Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...