Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Minsten reiser seg opp etter ALT mulig HELE tiden. Det er rett og slett slitsomt å være hjemme med han nå, for han må jo fotfølges hele tiden. Balansen er jo så som så. og han glemmer rett som det er at han ikke kan gå. Ser han noe han kan fikle med - så slipper han taket med begge hendene (og deiser som regel i gulvet) Hva gjør man egentlig ?
3småtroll♥ Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 He-he;) Jeh har en slik jeg også, men han er 6mnd.. Jo da er jo litt å passe på plutselig nå Det er nok ikke annet å gjøre enn å la de prøve seg frem litt. Lillemann har har holdt på slik i en mnd nå og jeg merker veldig forskjell bare de to siste ukene på hvor mye bedre balanse han har fått. Detter jo til stadighet, men jeg lar han holde på så lenge det ikke er noen skarpe hjørner el lignende i nærheten. Vi har satt opp grind forran trappen, og rundt peisen. De farlige plantene og ting jeg er redd for har flyttet ned i kjellerstuen for en periode slik at han får boltret seg mest mulig uten hele tiden å måtte flytte på han! Min er jo så liten at han virkelig ikke foratår hva "nei" betyr heller;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå