Gå til innhold

Her kommer jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er meg, jeg kommer for å være med i slitergjengen her inne.

Jente, snart 27 år gammel, gift og har 2 barn ( 6 1/2 og snart 2)

Har hatt 3 MA'er, oppdaget i uke 16, 12 og 11. Den siste var nå i høst, de to første Ma'ene var mellom barna våre. Til sammen brukte vi 3 år på å få barn nr2. En lang og slitsom prosess!

Vi ønsker oss flere familemedlemmer, men er usikre på om vi orker å motivere oss for å forsøke flere ganger selv. Det finnes jo en grense for hvor mye man skal utsette seg selv for, både psykiskog fysisk. Alternativet er adopsjon eller å bli fosterforeldre til ett eller flere barn.

Nå har jeg krevd å få tatt en god del blodprøver (stoffskifte, hormoner osv), for på den måten prøve å finne ut hvorfor jeg har mistet 3 ganger.

Legen min tror det er ren uflaks, selv begynner jeg å lure på om det ligger noe annet bak. Har fått utslag på en blodprøve av P-Protein S akt, noe som går på koagulering av blodet. Venter på time hos legen for å ta en prat om veien videre. ( Er vel ingen her inne som tilfeldigvis kan noe om dette proteinet i forhold til svangerskap?)

Håpar vi som sliter kan få ønskene våre oppfylt snart, nå som det nærmer seg jul og allting!

Vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

der var du ja:) velkommen inn skal du være. hmm, snakker så mye med deg til vanlig at jeg gidde rikke å kommentere problemene dine;) uansett, håper du og den gode mannen din kommer frem til en god løsning for dere.

Lykke til:)

PS. Som du vet så er jeg vel mest å finne på ass. befruktning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...