Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det bare 2 uker til termin, å max 4 uker til lillegutt er ute! Gleder meg så masse. I går satte jeg og sambo opp sengen på soverommet, var så koselig med den lille sengen der inne:) (men en jævla jobb å montere) Å vi har satt opp stellebord på badet, så nå er alt klart. Driver å vasker i huset for å få dagene til å gå! Er ikke så gøy å sitte på nette eller se på tv hele dagen lang heller så!!

Fortsetter under...

Jeg også gleder meg så sinnykt masse. Nå føler jeg meg virkelig klar for at vesla skal komme ut til oss! Første dagen i permisjon i dag (har vært sykemeldit i 3 uker da) og nå er jeg faktisk fødeklar. Om max 5 uker er hun her hos oss!!!

Gleder meg sånn til å se hvordan hun ser ut, og kjenne lukta av henne. Få ha henne i armene mine!!!

Vi har også fått alt klart nå, sengen er satt sammen og dyna er vasket og jeg har tatt på dynetrekk. Alle klærne hennes ligger ferdig vasket i kommoden på rommet hennes og stellekommoden er fylt med bleier, håndkler, vaskekluter osv. Barnesetet står klart i gangen og er bare å montere og vogna er klar med dunpose! Hærlig!!

Nå er det bare å vente. Jeg har brukt ventetida til å pakke inn julegaver, skrevet julekort, baka julebakst og slappa av!

Så deilig å vite at babyen er her snart! Lykke til!

Gjest Mammamoms *fødeklar*

Glede-seg-tråd er jeg gjerne med på!!!

1 1/2 uke til termin nå. og alt er klart!

Har vasket litt babytøy i dag, og nå henger det og tørker.

Stellekommoden står på badet med litt babyklær, kluter, håndklær, bleier, og litt annet diverse småting.

En ting mangler jeg, og det er amme-BH!!! Er virkelig på tide at jeg får kjøpt det nå altså... Men synes det er så vanskelig å finne en som skal passe... Men jeg trenger det jo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...