Gå til innhold

Rulle over på rygg, mage og på siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når begynte deres små å rulle seg på siden? og mage og så rygg?

Min er 3 mnd og han legger seg ikke på siden engang. Ligger kunn på ryggen. Han er veldig sterk i kropen også, så jeg trudde kanskje han kom til å gjøre sånt litt tidlig. Men nei.

Mine to eldste de la seg over på siden iallefall..husker ikke når de rullet over på magen, men de var tidlig ute.

Hva som er inne for normalen her? da tenker jeg mest på å legge seg på siden..

Skrevet

Hei! Jenta mi begynte å legge seg over på siden ca en uke før hun fylte 5 mnd, når hun var 5 1/2 mnd snudde hun seg over på magen. Hun har ikke begynt å rulle seg over fra mage til rygg enda, hun er nå 6 mnd.

Hva som er innenfor "normalen" er jeg ikke sikker på, men barn utvikler seg forskjellig. Noen er tidligere ute med noe enn andre og senere med noe annet igjen. Jenta mi hater å ligge på magen og er kjempe dårlig på det, så jeg ble overrasket når hun plutselig rullet seg over :) Men de gjør nok ting når de og kroppen er klar for det :):)

Skrevet

Godt å høre han ikke er treig der da :) Sikkert bare uvant siden søstrene var så tidlig ute:)

Mine to jenter hatet å ligge på magen, så hver gang de rullet over på magen ble det et skrekk for de greide ikke rulle tilbake igjenn hehe.

Han er kan ligge på magen et lite 5 minutt, så blir han sliten i nakken og vil ikke ligge lengre. Da greier han ikke holde hodet oppe hele tiden lengre..og da er det ikke så gøy lengre :)

Skrevet

Mini rullet fra rygg til mage når han var 4 mnd. La seg på siden litt før. Han er nå 6 mnd, og fra mage til rygg er han ikke interessert i, er jo ikke noe spennende som skjer på ryggen :)

Skrevet

Dennis var 3mnd da han rulla fra rygg til mage første gang, da gjodre han det 5 ganger på rad. Så gikk det faktisk 3 uker før han viste interesse for dette igjen, men han lå på siden fra 3mnd aldren. nå er han 5mnd å ruller rundt på ett blunk. Kjedelig å ligge på ryggen nå ja :)

Skrevet

lillegull er 3mnd nå og hun ruller seg fra rygg til mage og har gjort det en uke. har lagt seg på sidene i et par uker før det igjen. Hun liker seg ikke på magen heller, men ruller over så fort hun er lagt på ryggen:)

Skrevet

Lillemor begynte å rulle fra rygg til siden da hun var ca 7 uker, nå er hun snart 9 uker og ruller fortsatt ikke over på magen, men det er rett rundt hjørnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...