Let's hear it for the boys! Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hele slekta maser voldsomt for tiden om hva de skal kjøpe til sønnen vår til jul. Vi tenker at det kan være greit med praktiske ting, ikke bare leker. Men hva i alle dager skal vi ønske oss, da?? Vi trenger jo både det ene og det andre etterhvert, men det meste er egentlig for dyrt til at andre skal kjøpe det for oss. F.eks. bilsete. Kan jo ikke akkurat ønske oss noe som koster 3000 kr!
Sunniva78 har to små Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Nei det er ikke lett! Gutten vår vil være 10 1/2 mnd til jul, og jeg har kommet fram til noen ting som vi skal ønske oss: -Akebrett (det får han av oss) -Brio togbane (det koster litt, så greit å begynne å samle litt nå) -Duplo -Ullklær (får aldri nok...) -Putteboks -Bøker
Let's hear it for the boys! Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Akebrett var jammen ikke dumt! Glemte å få med at han vil være 11 1/2 mnd til jul... hehe. Farmor skal kjøpe utedress til han, så det er greit. Vurderer å ønske oss penger fra faren min. Altså et bidrag til bilsete. Blir det helt feil, eller? Han kan jo legge til en leke, hvis han vil det. Det er ikke lett å ønske seg noe på vegne av andre, har jeg funnet ut. Selv om han bare er baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå