Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 hvor mange mnd var barnet ditt da hun/han begynnte å ake seg fremover eller krabbe? sønnen min er snart 7 mnd ukorrigert og er ikke tegn til å ake seg engang
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Mine tvillinger ble født 32+6 og begynte å åle seg framover like før de var 9mnd. Det er viktig å huske på at du må gå ut i fra korrigert alder når det gjelder utvikling på premature. Ble han født 7uker før tiden så blir han regnet som en unge på 5mnd i forhold til utvikling når han egentlig er 7mnd
~\/ero~ Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Sønnen min begynte å åle seg fremover på magen da han var akkurat 8mnd. Krabbet på alle fire ca en mnd etter det. Jeg har ikke korrigert alderen, den er utifra fødselsdatoen. Dette skjedde plutselig, var ikke mye teng til det før han plutselig begynte å åle seg fremover.
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Hvis svaret mitt kunne misoppfattes så legger jeg til dette... : De ålte seg framover like før de var 9mnd, og i korrigert alder var de da 7mnd
prematur chris Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 okey tusen takk for svar,bekymrer meg ikke men greit å høre med andre i samme situasjon.er jo ikke noe stress enda hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå