babygullz <3 vilde Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Her kommer vintern, snø og is, ganske kaldt ute, har derfor ikke blitt så mye trilleturer, ettersom JEG er en frostmakk..Men, gradestokken går ikke lenger enn ca 2 minus, og d er jo helt greit å trille ute med den lille da..Men, i romjula skal vi nordover, og kan regne med 14 minusgreader hvertfall.. Burde vi ut og trille da? Vi har jo ikke vendt snuppa særlig til denne kulden, har ikke vært ute og trilla såå masse liksom, og fra 2 minus til 14 minus er d en ganske stor overgang.. Snuppa er 5 uker, altså knappe 2 mnd vil hun være når vi drar oppover...
Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg ville tatt en tlf til helsesòster og spurt, bare sànn for à vaere sikker. Da jenta mi var baby, fikk jeg beskjed fra helesòster om à ikke trille ute under 10 minusgrader. Pà en annen side, sà mà jo de i nord ute à gà en gang i blant ogsà, selv hvor kaldt det er! De kan jo ikke holde seg hjemme hele vinteren. Men mulig det har noe med tilvenning og slikt da, og at de er litt mer hardfòre enn de sòrafor.... :-)
Madamina Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Anbefales ikke å ta de små ut ved temp under 10minus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå