stratosen_er mamma_ Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Min lille prins skulle tatt vaksine forrige uke, da var han 3.5mnd (litt over) men ble seff syk da...synes han har vært noenlunde siste dagane og ringte ned og fikk ny time i dag..så målte jeg han for sikkerthetsskyld, joda temp 38.0 sukk...blir såå lei..så måtte ringe igjen og fikk ny time om en uke, og da er han 4mnd,...hvor dumt er d at han ikke får tatt vaksinen til rett tid?og hva kan d skyldes at han har bare litt feber? er småtett da men, og kan jeg ta han ut når han har litt feber=?? blir gaaal av å sitte inne her....
2 hjertegull :) Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Ang det med å få tatt vaksinen til rett tid... Jeg tror ikke det gjør noe.. Helsesøstrene vet hva de gjør, de er utdannet.. Mulighens venter de med den neste til det er gått en måned lenger også, jeg vet ikke.. Men de setter ikke sprøyte på babyen din som han ikke burde få.. Så der kan du slappe helt av.. Det er ingen som kan bestemme at du ikke får lov å ta han ut når han har feber, men jeg ville ikke gjort det, selv ikke med bare litt feber.. En gylden regel er at de skal være inne en dag etter feberfrihet.. God bedring..
Nordhagenjentene :) Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Eneste jeg vet er at de da venter til det har gått hvertfall 2 mnd til de gir neste vaksine, må være min 2 mnd mellom de to...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå