Gå til innhold

hor mye har deres babyer lagt på seg ca 1 mnd etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å veide snuppa mi på fredag, hun var 4570 =D ble 5 uker gammel på lørdag..

Fødselen var hun 3498, gikk ned t 3270 hjemreisedagen, og nå opp igjen så masse(?) er så betryggende og godt når de legger sånn på seg=D

sykt hvordan de små forandrer seg også..

Nå ligner hun mer og mer på meg=D

Skrevet

Jeg var å veide gutten min på torsdag - da va han 5uker og 2dager -

Han veide 5kilo. Han va 3205 når han ble født og gikk ned til 2930. Så min har lagt veeeeldig godt på seg!!

Ja de forandre seg sykt mye!!!

Knallkjekt å følge utviklingen!!!

Skrevet

Min veide 3890 da han ble fòdt, gikk ned ca 300 gram fòrste uka, og nà tror jeg sannelig han veier rundt 5,5 kg, hvis ikke mer! Skal pà kontroll pà fredag sà fàr vi se... Han har i hvertfall lagt pà seg godt tidligere, opptil 500 gram i uka. Han er 4 uker i dag.

Skrevet

Lillegutt her i huset har lagt på seg nesten 2,5 kg på 6,5 uker. ;-) Holder et snitt på 500 gram i uken og får bare morsmelk. Kanskje jeg skal bytte nick til fløtepuppen, eller noe liknende? HS synes bare det var kjemeflott, han har også strukket seg 10 cm i samme periode også.

Skrevet

Her legger han på seg ca 300gram i uka og han har strukket seg 13 cm på 6.5 uker. Veldig gøy.

Skrevet

Snuppa mi var 3520 g ved fødselen, fire dager etterpå var hun gått ned til 3320. Veide henne da hun var 3 uker da veide hun 4120, på 6 ukers kontrollen, forrige tirsdag, (da var hun 5 uker og 4 dager), da var hun gått opp til 5110 g. Så hun legger på seg, og har god appetitt :-)

Skrevet

Hun veide 3920 og var 51cm ved fødsel 16. okt, gikk ned til 3490. Veide henne 18. nov og da var hun 4610. Lengden var 54,5 hvis jeg målte riktig. Skal til 6-ukers kontroll onsdag, dagen før hun fyller 6 uker. Blir spennende å se hvor stor hun er da.

Skrevet

Snuppa her er 2 måneder idag å tipper at hun ligger på rundt ca 5 kilo. hun veide 3600g når hun ble født og gikk ned til 3200 når vi dro hjem. Måtte veie henne en ekstra gang etter 5 dager pga hun gikk ned mer en 10% av fødselsvekta. Da hadde hun gått opp 200gram og til 6 ukers kontrollen hvar hun oppi 4670gram=)

Skrevet

Lillemor veide 3645 ved fødselen, gikk ned til 3300 ved hjemreise. Etter to uker hadde hun bare lagt på seg 120 g. Nå, nesten 9 uker er hun fortsatt bare 4470g. Men hun er blid og fornøyd:)

Skrevet

Mini her veide 2984g ved fødsel, 4 uker gammel veide han 2950g. Så da var det rett over på MME, og på 2 dager la han på seg 250g. Nå er han 11,5 uke og veier ca 5kg (var 4500g for 2 uker siden). Skal dra og veie i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...