Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Flere som har opplevd det..? Jenta vår på 18 mnd har de siste ukene nå fått totalt panikk når hun skal bade. Før satt hun 20-30 min og koste seg, nå er det bare hyling.. Skal vi bare satse på at det går over, eller...? Nå er de ikke akkurat så skitne, så om det bare blir en rask skyll i ny og ne går vel bra, men blir bare litt forskrekket over hvor fælt det plutselig har blitt å bade..
MrsCK Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Vi har nylig hatt en slik periode med jenta vår på 1 år. Hun elsker vann i alle former. Det var skrik og hyl med en gang hun så karet. Til slutt endte vi opp med å dusje henne med håndusjen. En holdt og en dusjet.Dette var helt topp, for hun smilte og lo da det tydeligvis kilte . Holdt på slik i ca to uker. Da hadde jeg fått nok og pappa skulle være borte med jobben og dusjing krevde to stykk voksne. Det endte med at jeg kjøpte litt flere leker, smilte og lo veldig inne på badet slik at hun skulle forstå at å bade var moro igjen. Gikk til slutt og nå er hun den gamle badenymfen igjen. Men gudane vet hva som stakk i henne.
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Hm, får kanskje se om jeg finner noen spennende nye badeleker jeg også . Må vel bare ta tiden til hjelp..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Tuppa mi har ikke vegring, men jeg lar henne titt og ofte sitte og leke seg i dusjen når jeg dusjer. Såper og skyller henne helt til slutt, og det er jo bare kos synes hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå