Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg spurte for lenge siden om tips på bra frisører i Bergen og fikk flere bra svar. Men jeg sparte det ikke, og her helt glemt det! :-) Husker jeg fikk tips om en frisør i sentrum, der de var veldig flinke og hyggelige, og bl.a. damene på TV2 pleide å gå. De er jo alltid fin på håret!

De 3 siste gangene jeg har tatt striper hos min faste frisør, har jeg ikke vært fornøyd. Måtte gå tilbake hver gang for justering. Sist skulle jeg ta etterveksten, men det var fremdeles mye ettervekst etter frisørbesøket.

Nå begynner jeg å bli lei, og kunne tenke med en frisør som er bra på striper og klipp. Er supertakknemlig for gode tips!§

Skrevet

Oj, som det tikker inn innlegg på denne siden! Men jeg håper jo noen har et megabra frisørforslag! :-)

Skrevet

Hei,

jeg har gått til Annes Hårdesign tidligere (før jeg flyttet fra sentrum). De har avedling i Marken og på Laksevåg senter. Der har de mange FLINKE og hyggelige og jordnære frisører. Jeg var alltid fornøyd!

Skrevet

Hei og takk for svar!

Jeg har vært hos Annes 2 ganger. Første gangen var jeg superfornøyd. Men ved neste besøk virket frisøren noen "deppa" og nede, og gjorde en heller dårlig jobb. Er lei av halvbra frisører, vil være fornøyd når jeg går ut døren! :-) Jada, er sannsynligvis en "vanskelig" kunde, men det koster en slant og da vil jeg ha valuta for pengene.

Skrevet

twister hårdesign på bønessenter er kanon bra:D

Skrevet

Det her var litt vittig! Snakket akkurat med en arbeidskollega i telefonen, og hun kom også med anbefaling på Twister! Takk!

Skrevet

Mange av tv2 damen klippes og styles av frisørene som jobber på tv2, men mange av de som jobber der er innom Adam og Eva. Hun som er sjef der skal være utrolig flink, og selvsagt dyrere. De må jo gå igjennom adam og eva skolen selv om de er frisører, og jeg har bare hørt positive ting.

Dada, gamle kick, får jo fortsatt priser for arbeidet sitt. Hadde unngått de helt unge frisørene, men de som har jobbet der en stund er veldig dyktige og ikke så trend inspirert.

Min frisør er ute i barselpermisjon, så sist tok jeg turen på Huldra i Lille Øvregaten. Den er økologisk og har en sart hud, reagerer på farge eller er opptatt av miljø er den veldig bra. De var flinke på klipp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...