Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg heter Lena og er 42 år. Jeg er mamma 3 jenter på 14, 23, 25, en gutt på snart 13, hund, katter og skildpadder. De store har etablert seg sammen med sine samboere og jeg er snart bestemor til 2:)De to minste mine, bor nå hos sin far og er hos meg i helger og ferier:)

Jeg begynte som dagmamma i februar i 2005 og er nå godkjent av Bærum kommune. Før jobbet jeg på bo og behandlingshjem. Hvor jeg var en "potet" som pleieassistent, renholdsassistent og kjøkkenassistent.

Jeg har ett lite opplegg for dagbarna. Feks. har vi bakedag, maledag og

kanskje karneval i ny og ne. Under måltidene kan vi høre på eventyr og

kanskje vi lærer "lille Petter edderkopp" etterhvert:)Vi kommer til å være mye ute, uansett vær. Men er det for kaldt eller varmt en dag , blir vi inne å koser oss.

Jeg har "åpent" fra ca. 07.30 - 16.30 på hverdager og bor på Lysaker i ett koselig hus med hage. Lønnen er 6500.-.- pr. mnd. for 5 dager i uka. Det inngår 3 måltider (noen ganger varm mat, feks. rømmegrøt eller hjemmelagd potetstappe og pølser) med drikke og frukt eller grønnsaker, ting vi kommer til å gjøre som å lage påskeegg, julepresanger, mate fugler, en is av og til, fingermaling o.l.

Bleier og våtservietter holder jeg, mens solkrem/kuldekrem og spesiell ting dere vil ha til barnet,holder dere (middagsglass, morsmelkstillegg). Ferier må vi avtale minst en mnd. på forhånd.

Jeg har en innkjøringsfase hvor barnet blir kjent med meg/oss og omvendt. Den første dagen er bare noen timer og foreldre er tilstede hele tiden utenom å gå ut og inn i 10 minutters tid. Den andre og tredje dagen er foreldrene her en god stund før/ etter og barnet er "alene" uten mor og far. Så er det vanlige dager...Disse tre dagene er gratis og er før startdatoen og det inngår

noe mat/drikke.

Har dere lyst til å hilse på meg/oss, send en mail så kan vi avtale en tid. Så kan jeg sende med referansene mine og kontrakten jeg bruker:)

Hilsen Lena

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139165543-dagmamma-ledig-i-b%C3%A6rum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...