Gå til innhold

Vi hadde nattavvenning i helgen!! Her er våre erfaringer så langt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og foreløpig har det gått strålende!!!

Vi har forsøkt oss på Ferber-metoden og det har fungert for oss. Er ingen fan av å la henne ligge å skrike så lenge, men vi går jo inn og ut hele tiden så tenker at det går bra og at hun ikke tar noen skade av det.. :) Hun er strålende fornøyd om morgenen hvertfall!

Etter råd fra helsesøster skulle vi ta ett måltid av gangen.

Hun har brukt å våkne 2 ganger om natten, rundt 11 og 3.

Hun er forresten 6 ca mnd.

Fredagen våknet hun rundt 11, da fikk hun pupp. Våknet så rundt 3 og da tok papsen over. Hun holdt på i ca 45 min, før hun sovnet. Våknet halv 6, kvarter før hun sovnet. Vekket henne kl 7.

Lørdagen var det det samme, men grein ikke så mye, sutret mer, men holdt på like lenge før hun sovnet. Sov så til kl 6 og da var det pupp.

Søndag var det min tur siden papsen skulle på jobb idag, og plutselig sov hun til kvart på 7!!!! Våknet såvidt rundt 3, men lå og sutret litt uten at jeg gikk inn, og sovnet etter 10 min.

Denne siste natten har vi også brukt sånn pose, da hun er så fæl til å snu seg i søvne.

Så nå får vi håpe at hun er inne på noe bra!!!!

Dette er våre erfaringer hvertfall, anbefales på det sterkeste!!

Et tips fra papsen han brukte øreklokker/hørselvern med musikk, mellom slaga.. :) Han syns jo det er like ille som meg å høre henne hyle.. hehe.. funket det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...