Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Har nå holdt på med nattavvending, og det går greit, men sover dårlig pga brystspreng, og om morgenendrikker han kun 1/4 av all melka. Ha til nå pumpet ut mye morgenen, men det orker jeg ikke i lengden. Noen tips?
lana<3 Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Når kommer brystsprengen? Før du legger deg eller kommer den i løpet av natta? Hva med å bare håndmelke ut overskuddet i vasken på badet før du legger deg? Eller stå opp om natta når det gjør som vondest og håndmelke den ut. Lettest er det jo hvis du tar deg en varm dusj først og bare ta det mens du står i dusjen. Ellers er det jo bare de vanlige rådene som peppermyntete og stram bh men da går det jo utover melka på dagtid..
MammaTilToSmå Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Når jeg hadde avvent gutten min med nattmat, hadde jeg brystspreng i nesten 3-4 uker etterpå. Våknet med kjempe-pupper hver morgen. Men så begynte det å tilpasse seg, og nå er puppene stort sett myke hver morgen. Han får pupp når vi står opp, og ellers 3-4 ganger i løpet av dagen. Men det er om morgenen det er et "måltid", ellers er det bare for kos tror jeg. Så det justerer seg nok etterhvert. Hvis du pumper opprettholder du jo den mengden du har hatt og da vil det jo ikke justere seg så fort. Men er det veldig ubehagelig må man jo nesten får tømt ut litt også........jaja, det går seg nok til vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå